PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doświadczenie zawodowe

  • 1. Data: 2008-08-24 18:31:12
    Temat: Doświadczenie zawodowe
    Od: ja <t...@y...pl>

    Witam

    Mam takie pytanie gdzie zdobyć doświadczenie zawodowe. W większości
    ofert pracy jest wymagane tylko nie pisze gdzie je mozna zdobyć.

  • 2. Data: 2008-08-24 21:06:49
    Temat: Re: Doświadczenie zawodowe
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    ja wrote:
    > Witam
    >
    > Mam takie pytanie gdzie zdobyć doświadczenie zawodowe. W większości
    > ofert pracy jest wymagane tylko nie pisze gdzie je mozna zdobyć.
    Korzystajac z tej mniejszosci ofert pracy, gdzie nie jest wymagane.

    MSPANC
    Wieslaw

  • 3. Data: 2008-08-25 08:29:49
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ja napisal(a):

    > Witam
    >
    > Mam takie pytanie gdzie zdobyć doświadczenie zawodowe. W większości
    > ofert pracy jest wymagane tylko nie pisze gdzie je mozna zdobyć.

    zwróć uwagę na denne i słabo płatne oferty pracy. Tam zdobędziesz.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2008-08-25 09:48:28
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Aug 25, 10:29 am, Zbylut <Z...@N...zzz> wrote:

    > zwróć uwagę na denne i słabo płatne oferty pracy. Tam zdobędziesz.

    Albo wybierz atrakcyjną ofertę, ignorując wymóg posiadania
    doświadczenia, który pojawił się tam tylko by odsiać leni. Oczaruj
    przyszłego pracodawcę swoim entuzjazmem, urokiem osobistym,
    inteligencją i wielkim zapałem do pracy. Dzięki temu znajdziesz się
    momentalnie w młodym dynamicznym zespole, a jednocześnie zdobędziesz
    doświadczenie, niekoniecznie zawodowe.

    --
    mihau

  • 5. Data: 2008-08-25 10:10:35
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Zbylut pisze:

    > zwróć uwagę na denne i słabo płatne oferty pracy. Tam zdobędziesz.

    eee tam - ja bez doswiadczenia (i do tego bez wyksztalcenia zawodowego -
    dopiero zaczynam studia kierunkowe) dostalem calkiem fajna prace w IT -
    a i zarobki calkiem fajne

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2008-08-25 10:53:32
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    hi,

    > Mam takie pytanie gdzie zdobyć doświadczenie zawodowe. W większości
    > ofert pracy jest wymagane tylko nie pisze gdzie je mozna zdobyć.

    zainteresuj się możliwością odbycia stażu,

    pozdrówka,
    wr,
    www.isonet.pl

  • 7. Data: 2008-08-25 11:21:16
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Aug 25, 12:10 pm, Maverick <k...@N...pl> wrote:

    > eee tam - ja bez doswiadczenia (i do tego bez wyksztalcenia zawodowego -
    > dopiero zaczynam studia kierunkowe) dostalem calkiem fajna prace w IT -
    > a i zarobki calkiem fajne

    IT jest dość specyficzną branżą, w której popyt dominuje nad podażą.
    Specjaliści mogą przebierać w ofertach, a studenci znaleźć dobrze
    płatną i rozwijającą umiejętności pracę. Rzecz w tym, że w innych
    dziedzinach nie jest już tak różowo.

    --
    mihau