PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podawac referencje ?

  • 1. Data: 2008-08-22 12:31:42
    Temat: Podawac referencje ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Czy podczas skladania dokumentow rekrutacyjnych podawac referencje (w
    postaci numeru telefonu) do poprzednich swoich szefow itp.
    A jezeli tak to w czym ? CV, list motywacyjny, jakos osobno ?
    Czy tez ewentualnie dawac tylko referencje na pismie ?

    Fantom

  • 2. Data: 2008-08-22 13:44:50
    Temat: Re: Podawac referencje ?
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Fantom napisal(a):

> [...]
    > A jezeli tak to w czym ? CV, list motywacyjny, jakos osobno ?
    > Czy tez ewentualnie dawac tylko referencje na pismie ?

    w Polsce nie ma takiego zwyczaju. Możesz w LM podkreślić że referencje
    mogą być zweryfikowane telefonicznie.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 3. Data: 2008-08-22 14:22:10
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > A jezeli tak to w czym ? CV, list motywacyjny, jakos osobno ?
    > Czy tez ewentualnie dawac tylko referencje na pismie ?

    moze zrob tak (ale nie jestem pewien czy tak sie robi):

    daj w liscie motywacyjnym (pl czy eng) gdzies na koncu,
    ze masz referencje i ze okazesz je na prosbe / zadanie
    przyszlego pracodawcy;