PracaGrupypl.praca.dyskusje › pierwszy urlop-jak liczyc?

  • 1. Data: 2003-09-24 07:54:33
    Temat: pierwszy urlop-jak liczyc?
    Od: "PsychoOne" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chcialem sie dowiedziec, jak to jest z liczeniem pierwszego urlopu. Mam
    umowe na czas nieokreslony od grudnia 2002. Z tego co sie dowiedzialem, to
    od czerwca 2003 (a wiec po pol roku) przyslugiwala mi polowa urlopu - 10
    dni. Do drugiej polowy nabywa sie prawo po calym roku. Czy ta nabyta czesc
    urlopu jakos sie kumuluje z nastepna? Tzn. czy od grudnia 2003 przysluguje
    mi pelne 20 dni (minus to co juz wykorzystalem), a od stycznia 2004 kolejne
    20 dni na caly rok 2004?
    Z gory dziekuje za rozwianie watpliwosci. Pozdrawiam,
    PsychoOne

  • 2. Data: 2003-09-24 19:16:58
    Temat: Re: pierwszy urlop-jak liczyc?
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > 20 dni na caly rok 2004?
    >    Z gory dziekuje za rozwianie watpliwosci. Pozdrawiam,

    Analizę przepisów zrobiłeś dobrą i to co wykoncypowałeś też jest dobre.
    Pozdrawia.