PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje programisty PHP, SQL do dokończenia sklepu internetowego › Re: Poszukuje programisty PHP, SQL do dokończenia sklepu internetowego
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje programisty PHP, SQL do dokończenia sklepu internetowego
    Date: Tue, 24 Jul 2007 18:40:37 +0000 (UTC)

    Dnia 24 Jul 2007 11:05:57 +0200, Krzysztof K <e...@o...pl>
    w <5...@n...onet.pl> napisał:

    > Zlecę dokończenie sklepu internetowego.

    Czyli NTG, pl.praca.oferowana.

    > Poszukuje osoby która by się podjęło dokończenia sklepu internetowego.
    > Poszukuje osoby znającej się na PHP SQL HTML.
    > Może być student najlepiej z Warszawy

    Który w rządku, drugi czy kolejny?

    > Sklep jest częściowo skończony jednak wymaga jeszcze dokończenia niektórych
    > funkcji.
    > Nie przyjmuje do wiadomości ze sklep trzeba napisać od nowa, bazujemy na tym co
    > mamy.

    Ja bym jednak zaczął przyjmować.

    > Osoba która podejmie się zlecenia musi wgryźć się w tok myślenia poprzednika i
    > poprowadzić dalej rozbudowę sklepu.

    Czyli stawka x2, a i tak skończy się na przepisaniu większości kodu,
    który może być zwalnoy ponad ludzkie pojęcie.

    > W skład projektu wchodzi
    >
    > Sklep składa się z kilkudziesięciu kont mini sklepów połączonych w jeden sklep.
    > Szkielet sklepu umożliwiający wystawianie przedmiotów oraz dokonywanie
    > zakupów u poszczególnych sprzedawców.
    > Wykonanie grafiki do sklepu ( raczej nic wyszukanego proszę wzorować się na
    > www.merlin.com.pl )

    O, czyli do znajomości php, sql, html należy być jeszcze grafikiem.

    > Każda transakcja podobnie jak na allegro kończy się wymianą danych
    > sprzedającego i kupującego
    > ( nie możemy tu skorzystać z standardowego koszyka jaki jest w innych sklepach )

    Mam jakieś deja vu z wątkiem który był tutaj jakiś czas temu o
    poszukiwaniu gościa, który napisze samodzielnie Allegro.
    Do listy umiejętności dodać znajomość konfiguracji serwera - https i
    takie tam.

    > Wykonanie systemu kont użytkowników ( Sprzedających, Program Partnerski
    > Kupujących ) o odpowiednikach uprawnieniach.
    > Konta sprzedających maj mieć możliwość korzystania z systemów płatniczych (
    > które do wyboru )

    Plus doświadczenie ze współpracą z zewnętrznymi dostawcami.

    > Tworzenie banerów reklamowych.

    Plus znajomość flasza.

    > System rozliczeń ratalny wraz z postępem prac ( szczegóły później w email )
    > Zastrzegam sobie prawo drobnych zmian i poprawek.

    Czyli stawka x2, znowu.

    > Proszę o wstępną wycenę, jeżeli cena będzie do przyjęcia skontaktuję się.

    Student, do dokończenia, hehe.

    > Krzysztof K

    ja czyli jakub
    Revoke.