PracaGrupypl.praca.dyskusje › Porowadzilem firme. Ile mam urlopu?

  • 11. Data: 2003-08-10 21:18:59
    Temat: Re: Porowadzilem firme. Ile mam urlopu?
    Od: "I3ill" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek Andzel" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bgvj13$lnt$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Szukalem w archiwach ale nie znalazlem :-(. Moze ktos z Was wie: Przez
    kilka
    > lat prowadzilem wlasna dzialanosc gospodarczo-finansowa. Obecnie jestem
    > zatrudniony w prywatnej firmie. Czy okres, w czasie ktorym prowadzilem
    > dzialanosc gospodarczo-finansowa wlicza mi sie do stazu pracy w calu
    > obliczenia przyslugujacej dlugosci urlopu?

    niestety ale sie niewlicza przerabialem to miesiac temu jak sie przyjmowalem
    do firmy :-(

    POZDRAWIAM

  • 12. Data: 2003-08-11 10:06:48
    Od: "Leszek Andzel" <l...@p...onet.pl>

    Dzieki. To jest najsensowniejsza odpowiedz w calym watku i wyjasnia sprawe.
    Niestety na moja niekorzysc ;-(

    Pozdrawiam.

    Leszek Andzel

  • 13. Data: 2003-08-12 10:38:07
    Od: "Tmp" <q...@N...gazeta.pl>

    db501 <d...@t...net> napisał(a):

    > "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Przeczytalem, nie znam przepisow w Polsce ale to wydaje mi sie nielogiczne
    > zeby okres dzialalnosci gospodarczej liczyl sie do urlopu.

    A człowiek pytał o to jakie są przepisy. One w Polsce z logiką mają niewiele
    wspólnego. Na przykład okres studiów się liczy.

    > Przeciez jesli ktos ma dzialalnosc gospodarcza to sam sobie placi za urlop
    i prawdopodobnie nie placi zadnych skladek i podatkow z tym zwiazanych. Moge
    sie mylic

    Tak mylisz się. Płaci składki i podatki od działalności gospodarczej bez
    względu na to czy zarabia w tym czasie czy nie.

    > caly ten koncept stazu pracy i obliczania urlopu na tej podstawie jest dla
    > mnie dziwny. Dlaczego mam placic urlop komus za to ze gdzies tam pracowal
    > wczesniej i ma duzy staz pracy? Co innego gdyby urlop byl wyplacany ze
    > skladek wplaconych przez pracownika, wtedy to ma sens.

    Szukasz sensu w Polskich przepisach???? Przepisy służą do przestrzegania,
    takie jakie one są, nikogo nie obchodzi że ty pytasz dlaczego albo widzisz
    brak sensu.