PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop bezplatny

  • 1. Data: 2003-08-08 06:51:48
    Temat: Urlop bezplatny
    Od: "-=Levy=-" <a...@s...pl>

    Witam. Mam takie pytanie. Czym sie rozni urlop bezplatny od normalnego. Nie
    chodzi mi o to ze nie pobieram pensji. To oczywiste, ale czy urlop bezplatny
    zwalnia z wykonywania obowiazkow? Czy podczas urlopu bezplatnego pracodawca
    moze zwolnic dyscyplinarnie? Czy podczas urlopu bezplatnego moze trwac
    wypowiedzenie o prace w trybie ustawowym i za porozumieniem stron? Z gory
    dziekuje.

  • 2. Data: 2003-08-10 07:47:43
    Temat: Re: Urlop bezplatny
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > moze zwolnic dyscyplinarnie? Czy podczas urlopu bezplatnego moze trwac
    > wypowiedzenie o prace w trybie ustawowym i za porozumieniem stron? Z gory

    Witam
    1.Nie wlicza się do uprawnień pracowniczych , chyba że poszedłeś na urlop na
    podst. art 174 prim kp.
    2.W czsie urlopu bezpłatnego nie świadczysz pracy a więc zwolniony jesteś z
    wykon. obowiązków.
    3.Tylko niekompetentny pracodawca ( nie znający kp )może zwolnić dyscyplinarnie
    4.Wypowiedzenie ustawowe może biec jezeli otrzymałeś je przed urlopem a na
    mocy porozumienia stron jak się dogadasz z pracodawcą. Pozdrawiam.