PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzedawca w salonie GSM

  • 1. Data: 2003-08-07 18:33:20
    Temat: Sprzedawca w salonie GSM
    Od: "johnny" <d...@g...pl>

    Witam,
    Czy jest moze ktos zorientowany, czym musi charakteryzowac sie
    sprzedawca do sklepu telefonii komorkowej? Autrozowany salon sieci. Pytam z
    ciekawosci, a zarazem chcialbym sprawdzic czy w ogole moge startowac na to
    stanowisko.
    Pozdrowienia dla szukajacych i tych co juz znalezli ;)
    Dominik

  • 2. Data: 2003-08-07 21:33:19
    Temat: Re: Sprzedawca w salonie GSM
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Czy jest moze ktos zorientowany, czym musi charakteryzowac sie
    > sprzedawca do sklepu telefonii komorkowej? Autrozowany salon sieci.

    Z perspektywy klienta ...
    Uprzejmością, cierpliwością oraz znajomością produktu i dystansem
    zarazem. Pasjonaci telefonii komórkowej są nazbyt zaangażowani
    emocjonalnie ;) w tę dziedzine i zwykle wybierają swój osobisty
    telefon komórkowy w oparciu o nieco inne przesłanki, niż ich
    klienci (ze wskazaniem na klientki). W zależności jeszcze od
    cech charakteru takiego handlowca, zdarzają się sytuacje,
    w których klient(-ka) ma do czynienia z osobą pełniącą rolę
    niepowetowanego autorytetu, a nie - zgodnie z oczekiwaniami
    - dobrego doradcy.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent

  • 3. Data: 2003-08-08 12:02:25
    Od: "Urbaniak" <b...@t...poznan.pl>

    dla sieci Era nie musi sie charakteryzowac absolutnie niczym
    jeszcze nigdy nie obsluzono mnie w mily sposob
    jeszcze nie zdazylo sie aby ktos udzielil mi pelnych inforamcji

    nawet juz pislaam do Ery, ale oni maja to gdzies...

    ludzie co tam obsluguja sa niewychowani ktorko mowiac
    przyklad z ostatnich 2 dni
    sklep zamykaja o 18-stej, bylam o17:55
    chcialam cos kupic
    jakas facetka niemilym glosem warknela ze juz kasa fiskalna jest wylaczona i
    zgasila bezczelnie swiatlo jak
    ogladalam sobie cos za szybka, po czym bez zachamowania zaczela opuszczac
    rolety antywlamaniowe
    normalnie szczyt bezczelnosci, to nieodosobniony przypadek, nie zdazylo mi
    sie to poraz pierwszy
    dlatego aby pracowac w takim salonie nie trzeba wiele, tyle co prawie nic

    pozdrawiam
    Monika

  • 4. Data: 2003-08-08 13:01:46
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Urbaniak" <b...@t...poznan.pl> napisał w wiadomości
    > dla sieci Era nie musi sie charakteryzowac absolutnie niczym
    > jeszcze nigdy nie obsluzono mnie w mily sposob
    > jeszcze nie zdazylo sie aby ktos udzielil mi pelnych inforamcji

    Mam identyczne doświadczenia i przede wszystkim dlatego zmieniłem operatora
    i jestem bardzo zadowolony z obsługi poza tym rzeczy niemożliwe w Erze tam
    załatwiłem od ręki a przede wszystkim nie traktuja mnie tam jak intruza,
    który przeszkadza w "pracy".

  • 5. Data: 2003-08-13 17:24:51
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > załatwiłem od ręki a przede wszystkim nie traktuja mnie tam jak intruza,

    A ZASTANAWIAŁEŚ SIĘ KIEDYŚ DLACZEGO w salonie firmowym ERY w wielkim hallu
    jest 10 stanowisk do obsługi nowych abonentów (czyli do nabijania w butelkę)
    a stanowisko do obsługi posprzedażnej jest z tyłu bałaganu, najlepiej z
    osobnym wejściem i długim korytarzem, żeby kolejka miała się jak ustawić i
    żeby jej nie widzieli przyszli klienci.

    Z drugiej strony jednak Pani klientce proponuję przyjść do sklepu godzinę
    wcześniej jak sobie chce oglądać i marzyć o nowej komórce, a nie w momencie
    jak ludzie zamykają i też sobie chcą odpocząć w domu.
    Proszę Panią - jutro też jest dzień, a w tym kraju obojętnie co - ale z
    dnia na dzień się nie zmieni.
    Pozdrawiam!

    Odnośnie pracy w tym salonie:
    Głowa do góry i pewność siebie przede wszystkim, pracujesz z ludźmi a nie z
    telefonami.

    Tomek