PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absolwent a prywatne uczelnie

  • 1. Data: 2003-08-08 05:18:30
    Temat: Absolwent a prywatne uczelnie
    Od: "Erix" <E...@i...pl>

    Witam!

    Moja znajoma skończyła studia licencjackie w prywatnej szkole. Była wczoraj
    w urzędzie pracy zarejestrować się jako bezrobotny absolwent aby ubiegać
    się o staż. Dowiedziała się, że absolwentem jest tylko osoba kończąca szkołę
    publiczną (państwową) i nie może się zarejestrować. To chyba trochę bez
    sensu, czy to prawda? Może jakieś podstawy prawne ktoś zna?

  • 2. Data: 2003-08-08 06:16:50
    Temat: Re: Absolwent a prywatne uczelnie
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Erix" <E...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > publiczną (państwową) i nie może się zarejestrować. To chyba trochę bez
    > sensu, czy to prawda? Może jakieś podstawy prawne ktoś zna?

    Jak rany... Absolwentem jest KAZDY kto ukonczyl wyzsza uczelnie, niewazne
    jaka. Jak slysze takie rewelacje, to mi sie plakac chce...

    Proponuje, zeby ta Twoja znajoma przeszla sie do kierownika urzedu pracy z
    dyplomem i poprosila na pismie, ze nie jest absolwentka.

    Kania

  • 3. Data: 2003-08-13 17:16:38
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Erix" <E...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > publiczną (państwową) i nie może się zarejestrować. To chyba trochę bez
    > sensu, czy to prawda? Może jakieś podstawy prawne ktoś zna?

    Jakiś żart IMHO!

    Tomek.