PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomyłka w pracy a finansowe restrykcje

  • 1. Data: 2008-03-07 17:28:06
    Temat: Pomyłka w pracy a finansowe restrykcje
    Od: "R" <n...@m...com>

    Witam

    Czy pracodawca może zmusić pracownika do kupienia źle zamówionego towaru?
    Dodam, że nie ma żadnej podpisanej odpowiedzialności materialnej. Czy
    istnieje coś takiego jak wstrzymanie wypłaty lub pomniejszenie o kwotę
    odpowiadającą cenie omyłkowego zamówienia?

    Pozdrawiam

    Rychu

  • 2. Data: 2008-03-07 18:01:11
    Temat: Re: Pomyłka w pracy a finansowe restrykcje
    Od: "Tomasz Pawłowski" <i...@4...pl>

> [...]
    > istnieje coś takiego jak wstrzymanie wypłaty lub pomniejszenie o kwotę
    > odpowiadającą cenie omyłkowego zamówienia?

    no chyba sam powinienes sie do tego poczuwac
    zeby zalatwic temat ( zwrocic, kupic itp ), prawda ?

    TP

  • 3. Data: 2008-03-07 18:07:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fqrtvi$o88$1@news.onet.pl R <n...@m...com> pisze:

> [...]
    > istnieje coś takiego jak wstrzymanie wypłaty lub pomniejszenie o kwotę
    > odpowiadającą cenie omyłkowego zamówienia?
    Istnieje coś takiego, jak żądanie wydania polecenia służbowego na piśmie.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-03-07 19:08:25
    Od: "R" <n...@m...com>

    Użytkownik "Tomasz Pawłowski" <i...@4...pl> napisał w wiadomości

    > no chyba sam powinienes sie do tego poczuwac
    > zeby zalatwic temat ( zwrocic, kupic itp ), prawda ?

    nie jest to typowa pomylka, po prostu zostalo zamowione pod klienta, ktory
    zrezygnowal, a ja jestem straszony, bo nie przewidzialem sytuacji

  • 5. Data: 2008-03-07 21:51:48
    Od: "Tomasz Pawłowski" <i...@4...pl>

    Użytkownik "R" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz Pawłowski" <i...@4...pl> napisał w wiadomości

    > nie jest to typowa pomylka, po prostu zostalo zamowione pod klienta, ktory
    > zrezygnowal, a ja jestem straszony, bo nie przewidzialem sytuacji

    wiem, ze sytuacje sa rozne, ja zrozumialem, ze byl to wprost twoj blad
    nie da sie rzeczywiscie zwrocic towaru?
    klient ma prawo zawsze zrezygnowac wiec wpadki musza byc moim zdaniem brane
    pod uwage
    i stanowia ryzyko raczej firmy niz pracownika

    pozdrawiam
    TP

  • 6. Data: 2008-03-08 01:33:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 7 Mar 2008 18:28:06 +0100, "R" <n...@m...com> wrote:

    >Czy pracodawca może zmusić pracownika do kupienia źle zamówionego towaru?
    Nie.

    >Dodam, że nie ma żadnej podpisanej odpowiedzialności materialnej. Czy
    >istnieje coś takiego jak wstrzymanie wypłaty lub pomniejszenie o kwotę
    >odpowiadającą cenie omyłkowego zamówienia?

    Jeśli pracownik spowoduje szkodę, to pracodawca może go obciążyć.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 7. Data: 2008-03-10 07:50:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Nie.

    > Jeśli pracownik spowoduje szkodę, to pracodawca może go obciążyć.

    Dopiero po wyroku sądu, samodzielnie może mu nie dac co najwyżej premii
    uznaniowej.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2008-03-11 13:05:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 10 Mar 2008 08:50:36 +0100, Tomasz Kaczanowski
    <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    >Dopiero po wyroku sądu, samodzielnie może mu nie dac co najwyżej premii
    >uznaniowej.

    Się mylisz.
    --
    ___________ (R)