PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wezme jakas lekka prace za 6-7 tysiecy zlotych netto

  • 1. Data: 2008-03-05 23:31:13
    Temat: Wezme jakas lekka prace za 6-7 tysiecy zlotych netto
    Od: Omnibus <o...@o...eu.net.biz.org.com>

    Przyjme od zaraz jakas prace za 6 do 7 tysiecy netto miesiecznie. Nie
    ciezka. Umiem robic prawie wszystko a przynajmniej bardzo wiele. Mam
    doswiadczenie ponad 12 lat pracy i checi takie jakich nikt nie ma.
    Programowac umiem ale nie lubie wiec nie bede tego robil
    Nie znam sie na bilogii molekularnej, filozofii itp. Moge sprzedawac ale
    placa podstawowa musi byc jak powyzej, reszta moze byc prowizja.

    Fajnie zarzadzam. Zasobami, procesami i ogolnie. Naprawde fajnie, wiec
    moge byc dyrektorem, wiceprezesem, pelnomocnikiem czy kims takim, mam w
    tych tematach zreszta duze doswiadczenie. Branza w sumie dowolna. Mile
    widziane atrakcyjne dodatki do stanowiska jak sluzbowy samochod czy
    swoboda podejmowania decyzji albo nielimitowany czas pracy.

    Nie lubie procedurek, KPA i klik, wiec sektor publiczny wykluczony,
    chyba ze przedsiebiorstwa nalezace do skarbu panstwa - tym sie moge
    zainteresowac.
    Znam jezyki zachodu i wschodu, preferuje kulture wschodu i południa.
    Czekam na propozycje z Katowic, Gliwic i okolic. Sosnowiec wykluczony.

    Omnibus.

  • 2. Data: 2008-03-06 21:39:20
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    mam dla ciebie pracę
    na początek będziesz zarządzał stadem bydła w moim gospodarstwie
    oczywiście nie będziesz decydował o zacieleniach, sprzedaży, doborze pasz
    itp lecz będziesz zaganiał krowy do udoju, wyganiał je na czas wybierania
    obornika z obory, ewentualnie przeganiał cielaki z jedneko kojca do drugiego
    jak już podrosną itp.

    pytasz o ścieżkę kariery? oczywiście masz duże możliwości rozwoju
    jak już będziesz wiedział z grubsza o co chodzi pójdziesz na praktykę do
    hali udojowej a docelowo zostaniesz młodszym dojarzem i w końcu dojarzem

    w międzyczasie może uda ci się uzyskać fuchę inseminatora, ale to tak za 3-4
    lata

    służbowe widły, fartuch i gumofilce zapewnione

    ps. krowa nie rozróżnia dni (a więc widzę cię w oborze w każdą sobotę
    niedzielę, każde święto, sylwestry, długie weekendy i temu podobne bzdury)
    płaca 1,5 netto

  • 3. Data: 2008-03-06 21:50:00
    Od: Omnibus <o...@o...eu.net.biz.org.com>

> [...]
    >
    > ps. krowa nie rozróżnia dni (a więc widzę cię w oborze w każdą sobotę
    > niedzielę, każde święto, sylwestry, długie weekendy i temu podobne bzdury)

    Chyba ci sie cholewki w gumofilcach wypaczyły.
    Nie spełniasz moich warunków płacowych, środowiskowych i 40 godzinnego
    tygodnia pracy. Zatrudnij sobie Chińczyków albo Koreańczyków z Północy a
    ja mogę nimi zarządzać. Płaca jak w pierwszym poście.
    Omnix.

  • 4. Data: 2008-03-06 22:23:42
    Od: Norbert <n...@r...no>

    > mam dla ciebie pracę

    Jesli to mialo byc smieszne...to nie udalo sie.

    Norbert

  • 5. Data: 2008-03-07 20:28:33
    Od: sweet_dreams <s...@o...pl>

    > Jesli to mialo byc smieszne...to nie udalo sie.
    śmieszne to było to co omnibus napisał.

    Ty, Omnibus Ty sobie jaja robisz czy nagle w zakładach dla
    psychicznych kompy z internetem udostępnili? pytam, bo mój kumpel jak
    zwariował to podobnie gadał.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-03-07 21:32:52
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 7 Mar 2008 12:28:33 -0800 (PST), sweet_dreams
    <s...@o...pl> wrote:

    >Ty, Omnibus Ty sobie jaja robisz

    A co, to naprawdę tak trudno rozpoznać?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 7. Data: 2008-03-11 20:30:43
    Od: "r2r" <a...@g...pl>

    "Omnibus" <o...@o...eu.net.biz.org.com> wrote in message
    > Przyjme od zaraz jakas prace za 6 do 7 tysiecy netto miesiecznie. ...

    Wiem, że to nie po Polsku, ale ja cię nie zgnoję i pożrę sie z tobą.
    Jak to mówią w kraju, gdzie obecnie przebywam: good luck and have fun !

  • 8. Data: 2008-03-11 20:30:43
    Od: "r2r" <a...@g...pl>

  • 9. Data: 2008-03-11 20:54:25
    Od: marcela <m...@o...pl>

    On 6 Mar, 00:31, Omnibus <o...@o...eu.net.biz.org.com> wrote:
> [...]
    > Znam jezyki zachodu i wschodu, preferuje kulture wschodu i południa.
    > Czekam na propozycje z Katowic, Gliwic i okolic. Sosnowiec wykluczony.

    hłe hłe fajny kabaret, wymyśl jeszcze coś takiego acz ironicznego do
    sytuacji w Polsce.