PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przyjme jakas prace za 6-7 tysiecy zlotych netto

  • 1. Data: 2008-03-05 23:29:17
    Temat: Przyjme jakas prace za 6-7 tysiecy zlotych netto
    Od: Omnibus <o...@o...eu.net.biz.org.com>

    Przyjme od zaraz jakas prace za 6 do 7 tysiecy netto miesiecznie. Nie
    ciezka. Umiem robic prawie wszystko a przynajmniej bardzo wiele. Mam
    doswiadczenie ponad 12 lat pracy i checi takie jakich nikt nie ma.
    Programowac umiem ale nie lubie wiec nie bede tego robil
    Nie znam sie na bilogii molekularnej, filozofii itp. Moge sprzedawac ale
    placa podstawowa musi byc jak powyzej, reszta moze byc prowizja.

    Fajnie zarzadzam. Zasobami, procesami i ogolnie. Naprawde fajnie, wiec
    moge byc dyrektorem, wiceprezesem, pelnomocnikiem czy kims takim, mam w
    tych tematach zreszta duze doswiadczenie. Branza w sumie dowolna. Mile
    widziane atrakcyjne dodatki do stanowiska jak sluzbowy samochod czy
    swoboda podejmowania decyzji albo nielimitowany czas pracy.

    Nie lubie procedurek, KPA i klik, wiec sektor publiczny wykluczony,
    chyba ze przedsiebiorstwa nalezace do skarbu panstwa - tym sie moge
    zainteresowac.
    Znam jezyki zachodu i wschodu, preferuje kulture wschodu i południa.
    Czekam na propozycje z Katowic, Gliwic i okolic. Sosnowiec wykluczony.

    Omnibus.