PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po rozmowie (porazka) - rachunek sumienia

  • 1. Data: 2005-05-20 13:48:30
    Temat: Po rozmowie (porazka) - rachunek sumienia
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Wlasnie przezywam swoja porazke. Nie zostalem zaproszony na druga rozmowe
    do fimry, do ktorej aplikowalem (potezna miedzynarodowa firma, stanowisko
    kierownicze). Poza tym zaczalem analizowac moje spotkanie z HRowcami i
    zastanawiam sie co mi poszlo nie tak.

    Po krotce napisze, ze szukajac pracy wyslalem tylko jedna APLIKACJE (!!!)
    konkretnie skierowana do odpowiadajacej mi firmy. Malo tego zaprosili mnie,
    pomimo tego, ze nie spelnialem jednego warunku w ogloszeniu (nie skonczylem
    jeszcze studiow).
    Podczas romowy bylem calkowicie szczery, nie klamalem, na odpowiedzi
    odpowiadalem pewnie, szybko i zdecydowanie. W ogole wydawalo mi sie, ze
    rozmowcy sa wciagnieci w rozmowe. (chyba, ze tylko tak udawali). Po
    rozmowie bylem bardzo zadowolony i czekalem na telefon. Niestety,
    zadzwonili mowiac, ze maja innych kandydatow bardziej spelniajacych ich
    oczekiwania.

    Tak sie zastanawiam czy jest w ogole jakas szansa dowiedziec sie co im we
    mnie nie pasowalo (wiem, ze nie jestem idealem), ale chcialem po prostu
    podciagnac te niedociagniecia, poprawic sie.

    Czy jest szansa, ze odebralem naprawde zludne wrazenie, ze sa mna
    zainteresowani (powtorze sie, ale mialem wrazenie, ze powinni mnie
    sprawdzic podczas case).
    Co o tym myslicie, bylbym wdzieczny za rady szczegolnie ludzi z HR :)

    --
    VanVonVen

  • 2. Data: 2005-05-20 14:29:03
    Temat: Re: Po rozmowie (porazka) - rachunek sumienia
    Od: "KB" <k...@w...pl>

    A nie była to przypadkiem bardzo znana firma z branzy kosmetykow i chemii
    gospodarczej? Bo mialam w takowej bardzo podobna sytuacje...
    Wg mnie NIE nalezy analizowac takiej rozmowy, a juz na pewno nie zaraz po
    jej odbyciu. Raczej nigdy nie bedziesz zadowolony w 100%. Pewna pani z firmy
    doradczej poradzila mi, zeby zamiast tego nagrodzic sie (kupic sobie
    czekolade, loda - co kto lubi) i odreagowac stres (sport, spotkanie z
    przyjaciolmi).

    KB

  • 3. Data: 2005-05-20 17:27:38
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik "KB" <k...@w...pl> raczyl wyrazic swoja opinie w

> [...]
    > pani z firmy doradczej poradzila mi, zeby zamiast tego nagrodzic sie
    > (kupic sobie czekolade, loda - co kto lubi) i odreagowac stres (sport,

    Niestety, nie byla to znana firma z branzy kosmetycznej

    --
    VanVonVen

  • 4. Data: 2005-05-20 17:33:43
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

> [...]

    > pani z firmy doradczej poradzila mi, zeby zamiast tego nagrodzic sie
    > (kupic sobie czekolade, loda - co kto lubi) i odreagowac stres (sport,

    BTW, korzystalas moze z uslug jakiejs firmy doradczej zanim poszlas na
    rozmowe. Jesli tak, to prosze podaj nazwe.

    --
    VanVonVen

  • 5. Data: 2005-05-22 14:46:30
    Od: "Hannibal" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy jest szansa, ze odebralem naprawde zludne wrazenie, ze sa mna
    > zainteresowani (powtorze sie, ale mialem wrazenie, ze powinni mnie

    Znajomy znajomego szefa też poszukiwał pracy ...

  • 6. Data: 2005-05-23 09:53:06
    Od: "KB" <k...@w...pl>

    Wrocławskie Centrum Doradztwa Zawodowego.

    KB