PracaGrupypl.praca.dyskusje › Telepraca

  • 1. Data: 2005-05-20 13:21:26
    Temat: Telepraca
    Od: "KB" <k...@w...pl>

    Witam,

    Poszukuję wszelkiego rodzaju zrodel na ten temat (potrzebne do pracy
    magisterskiej). Tytuly publikacji, adresy serwisow, artykolow - wszystko
    mile widziane. Okazuje sie, ze ciezko cos znalezc na polskim rynku
    wydawniczym... Czyli chyba bedzie trzeba zapelnic luke - moze opublikuje
    swoja prace;)

    Z gory dzieki za wszelkie sugestie i pozdrawiam,
    KB

  • 2. Data: 2005-05-20 14:06:38
    Temat: Re: Telepraca
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KB" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mile widziane. Okazuje sie, ze ciezko cos znalezc na polskim rynku
    > wydawniczym... Czyli chyba bedzie trzeba zapelnic luke - moze opublikuje

    Hmmm... zalezy w jakim kierunku ta praca, ale ja na googlach calkiem sporo
    materialow znalazlam... Moze nawet prace zaliczeniowa z tego wyprodukuje?

    Kania

  • 3. Data: 2005-05-20 14:24:45
    Od: "KB" <k...@w...pl>

    > Hmmm... zalezy w jakim kierunku ta praca, ale ja na googlach calkiem sporo
    > materialow znalazlam... Moze nawet prace zaliczeniowa z tego wyprodukuje?
    >
    > Kania

    Nie interesują mnie serwisy ogłoszeniowe, na razie potrzebuję trochę teorii
    z wiarygodnych zrodel (definicje, badania itp) a nie radosne przemyslenia
    redaktorow wortali powstalych na fali zjawiska, przynajmniej w tej fazie
    pisania pracy. Najchetniej tytuly publikacji na ten temat - na razie
    znalazlem tylko 1: J. Nilles - Telepraca. Strategie kierowania wirtualną
    załogą (z 2001 roku).

    KB