PracaGrupypl.praca.dyskusje › Philips lighting Pila

  • 1. Data: 2007-05-23 14:01:46
    Temat: Philips lighting Pila
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam,
    czy zna ktos moze ta firme ? Chodzi mi dokladnie o stanowiska inzynieryjne ?
    Prosze o wszelkie informacje, z zarobkami i szansami wlacznie. Pozdrawiam

    Wojtek

  • 2. Data: 2007-05-23 14:09:37
    Temat: Re: Philips lighting Pila
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    Wojtek wrote a message concerning to following matters on 2007-05-23 16:01:
    > czy zna ktos moze ta firme ? Chodzi mi dokladnie o stanowiska inzynieryjne ?
    > Prosze o wszelkie informacje, z zarobkami i szansami wlacznie. Pozdrawiam

    hmm ... perspektywy i warunki calkiem przyzwoite ... + kasa na relokacje, jak
    jestes spoza pily (ale lojalka na 2 lata). pomagaja tez w znalezieniu
    mieszkania, pracy dla drugiej polowy jesli jest taka potrzeba..

    zarobki - zalezy jakie masz doswiadczenie i jak negocjujesz. :)

    druga filia jest w ketrzynie.
    --
    Pozdrowienia!
    Marcin "Phyt0n" Paczkowski

  • 3. Data: 2007-05-23 14:19:23
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

> [...]
    > mieszkania, pracy dla drugiej polowy jesli jest taka potrzeba..
    >
    > zarobki - zalezy jakie masz doswiadczenie i jak negocjujesz. :)

    Dziekuje,

    widze, ze calkiem niezle. O tej relokacji slyszalem. O pomocy w znalezieniu
    pracy dla drugiej polowie to nie :) Czy ktos jeszcze cos wie na ten temat ?

    Wojtek

  • 4. Data: 2007-05-23 15:41:08
    Od: Pieczara <p...@m...nie.podaje>

    W dniu 2007-05-23 16:19, Wojtek pisze:

> [...]
    > pracy dla drugiej polowie to nie :) Czy ktos jeszcze cos wie na ten temat ?

    No i niestety warto mieć znajomości tam, niestety jest to firma z
    jakimiś dziwnymi układami, choć dziś po godzinie do wysłania maila
    zadzwonili do mnie umówić mnie na piątkową rozmowę, już trzecią w
    Philipsie, może tym razem się uda

  • 5. Data: 2007-05-23 17:16:19
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    Pieczara wrote a message concerning to following matters on 2007-05-23 17:41:
> [...]
    > jakimiś dziwnymi układami, choć dziś po godzinie do wysłania maila
    > zadzwonili do mnie umówić mnie na piątkową rozmowę, już trzecią w

    hmm .. ja w ubieglym roku po jednej rozmowie osobistej trwajacej 3 godziny
    (wlacznie z testem z gramatyki angielskiego i rozmowa z lektorka), kilku
    telefonach i mailach mialem oferte bardzo dobra oferte wiazaca.
    Fakt ze caly proces to byly chyba 2 miesiace (licze od pierwszego telefonu do
    finalnej oferty), wiec jak Ci sie spieszy to raczej wez na wstrzymanie.

  • 6. Data: 2007-05-24 08:58:11
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    > Prosze o wszelkie informacje, z zarobkami i szansami wlacznie. Pozdrawiam

    żona podchodziła do inż. Stawka na miesiąc - 1400 BRUTTO.
    Dopiero po dwóch latach można liczyć na jakąś kasę...

  • 7. Data: 2007-05-24 10:07:08
    Od: "mb" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Wojnarowski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:1179997091.312518.230610@o5g2000hsb.googlegroup
    s.com...
    > Prosze o wszelkie informacje, z zarobkami i szansami wlacznie. Pozdrawiam

    żona podchodziła do inż. Stawka na miesiąc - 1400 BRUTTO.

    nie wierze chyba ze z 6 lat temu

    nawet w fatalnym LG pod Wroclawiem inzynier ma na starcie okolo 2 tys ale
    netto

  • 8. Data: 2007-05-24 10:29:20
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    mb wrote a message concerning to following matters on 2007-05-24 12:07:
    > żona podchodziła do inż. Stawka na miesiąc - 1400 BRUTTO.
    >
    > nie wierze chyba ze z 6 lat temu
    >
    > nawet w fatalnym LG pod Wroclawiem inzynier ma na starcie okolo 2 tys ale
    > netto

    jesli bez doswiadczenia, na dzien dobry, bez negocjacji tyle mogli zaproponowac
    - a dlaczego nie?

  • 9. Data: 2007-05-24 10:49:00
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    > nie wierze chyba ze z 6 lat temu

    Niestety, prawda jest smutna... A akcja działa się ok roku temu.

    > nawet w fatalnym LG pod Wroclawiem inzynier ma na starcie okolo 2 tys ale
    > netto

    W takim razie - kalkulacja prosta.
    A co do LG - czy czasem ostatnio na grupach nie było zamieszania, że
    LG słabo płaci?
    Z innej ciekawostki - Philips sciągnął do siebie do pracy na produkcji
    osoby ze śląska. Przyjechały dwa autobusy, chcieli im od razu jakieś
    szkolenia robić itp., ktoś z tłumu zapytał, jaka stawka. Okazało się,
    że pracownik szeregowy wyciąga u nich 800 netto. Z automatu wszyscy
    odwrócili się i powrót.
    Na terenach starej piły rządzi Philips i Stokłosa (i chyba jeszcze
    jakaś firma). Dyktują wynagrodzenia w tym rejonie.
    Jacek

  • 10. Data: 2007-05-24 11:47:45
    Od: "mb" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Wojnarowski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:1180003740.544528.79430@q75g2000hsh.googlegroup
    s.com...
    > nie wierze chyba ze z 6 lat temu

    Niestety, prawda jest smutna... A akcja działa się ok roku temu.

    Ile to jest na reke - z 900 PLN ?
    Smiech na sali, choc zapominam ze to Pila a nie Warszawa czy nawet Wroclaw
    Mimo wszystko przerazajace

> [...]
    > netto

    W takim razie - kalkulacja prosta.
    A co do LG - czy czasem ostatnio na grupach nie było zamieszania, że

    No wlasnie bardzo slabo placi - ale inzynier po studiach ma nieco ponizej 2
    tys ( przedzial 1500 - 1800 netto ), na tasmie maja po 1200 - 1400 netto i
    sie burza ( slusznie )
    To co robi Phillips to jakies horrendum - proponowac osobie nawet bez
    doswiadczenia 900 PLN na stanowisku inzynierskim to jest wg mnie jakies
    koszmarne nieporozumienie

    Okazało się,
    że pracownik szeregowy wyciąga u nich 800 netto. Z automatu wszyscy
    odwrócili się i powrót.

    Nie dziwie sie - ja np nie pracowal bym za mniej niz 1,8 - 2 tys netto (
    Wroclaw ) - po prostu, za stawke ponizej nie jestes w stanie zwiazac w tym
    miescie konca z koncem ( nie mowiac o kupnie mieszkania )

    Dyktują wynagrodzenia w tym rejonie.
    A ludzie glosuja nogami i wyjedzaja do UK