PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)

  • 1. Data: 2007-05-23 13:38:20
    Temat: Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    > Interesuja mnie badania rynku, szeroko pojety marketing, dzialy badan i
    > innowacji.

    Bądź realistą, w Polsce nie ma pojęcia marketingu, tylko sprzedaż.
    Bardzo dużo jest ogłoszeń w sprawie działu marketingu. Kiedyś dla jaj
    wydrukowałem z sieci definicję marketingu, gościu się pyta, czy
    pracowałem kiedyś w wspomnianym dziale, odpowiedziałem wraz z regułką.
    Nagle stwierdził, że się nie nadaje ;)