PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Emerytury nie dla bogatych

  • 1. Data: 2007-05-23 11:35:51
    Temat: Re: Emerytury nie dla bogatych
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    > Jak mam być szczery, to spodziewałem się jakiegoś rodzaju zagrywki,
    > ograniczającej wypłaty. Teraz się w sumie mogę cieszyć, bo ja odkładam sobie
    > samodzielnie, nie licząc na "co łaska" od państwa. :)

    Wałek niesamowity. Teraz ta sprawa powinna być mocno nagłośniona. Idąc
    dalej, w przypadku jak teraz odbywają się takie akcje, co będzie się
    działo za kilka lat?
    Może w końcu wszyscy się zbuntują i przestaną opłacać składki
    emerytalne? Do tego można dodać też zdrowotne, bo mamy kulejącą służbę
    zdrowia i tym samym - zamykamy zus ;)