PracaGrupypl.praca.dyskusjePhilips lighting Pila › Re: Philips lighting Pila
    From: Phyt0n <1...@1...1pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Philips lighting Pila
    Date: Wed, 23 May 2007 19:16:19 +0200
    Sender: p...@1...160.253.4

    Pieczara wrote a message concerning to following matters on 2007-05-23 17:41:
    > No i niestety warto mieć znajomości tam, niestety jest to firma z
    > jakimiś dziwnymi układami, choć dziś po godzinie do wysłania maila
    > zadzwonili do mnie umówić mnie na piątkową rozmowę, już trzecią w
    > Philipsie, może tym razem się uda

    hmm .. ja w ubieglym roku po jednej rozmowie osobistej trwajacej 3 godziny
    (wlacznie z testem z gramatyki angielskiego i rozmowa z lektorka), kilku
    telefonach i mailach mialem oferte bardzo dobra oferte wiazaca.
    Fakt ze caly proces to byly chyba 2 miesiace (licze od pierwszego telefonu do
    finalnej oferty), wiec jak Ci sie spieszy to raczej wez na wstrzymanie.
    --
    Pozdrowienia!
    Marcin "Phyt0n" Paczkowski