PracaGrupypl.praca.dyskusje › Philips lighting Pila

  • 11. Data: 2007-05-24 11:57:39
    Temat: Re: Philips lighting Pila
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    Wiesz, jak masz z czego żyć, to wpis w cv z philipsem dużo daje...
    Ale - bądźmy poważni - komu obecnie chce się zdobywać doświadczenie
    jak i tak większość planuje akcja - UK...

  • 12. Data: 2007-05-24 12:15:53
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jacek Wojnarowski pisze:

    > jak i tak większość planuje akcja - UK...

    Większość czyli ile ? Milion, dwa a może dwadzieścia?
    Ale to chyba nie o to tu chodzi.

  • 13. Data: 2007-05-24 14:08:22
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    mb wrote a message concerning to following matters on 2007-05-24 13:47:
    > A co do LG - czy czasem ostatnio na grupach nie było zamieszania, że
    > LG słabo płaci?
    >
    > No wlasnie bardzo slabo placi - ale inzynier po studiach ma nieco ponizej 2
    > tys ( przedzial 1500 - 1800 netto ), na tasmie maja po 1200 - 1400 netto i
    > sie burza ( slusznie )
    > To co robi Phillips to jakies horrendum - proponowac osobie nawet bez
    > doswiadczenia 900 PLN na stanowisku inzynierskim to jest wg mnie jakies
    > koszmarne nieporozumienie

    hmm .. ja zaczynalem 3 lata temu od 1200brutto na stanowisku inzynierskim i nie
    narzekalem .. ;-)
    --
    Pozdrowienia!
    Marcin "Phyt0n" Paczkowski

  • 14. Data: 2007-05-24 14:21:45
    Od: "mb" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Phyt0n" <1...@1...1pl> napisał w wiadomości

    a ile masz po 3 latach ?

    bo jak 3x tyle lub wiecej to moze bylo warto

  • 15. Data: 2007-05-24 15:16:02
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Wojnarowski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:1180007859.176669.206390@p47g2000hsd.googlegrou
    ps.com...

    >Wiesz, jak masz z czego żyć, to wpis w cv z philipsem dużo daje...

    Philips w CV jest bardzo pożądany, gdyż informuje następnego pracodawcę, że
    kandydat lubi pracować za półdarmo. ZTCW zawsze płacił kiepściutko a warunki
    negocjował jakby to miał być co najmniej kontrakt menedżerski :). Nie dziwię
    się, że pomagają w znalezieniu pracy drugiej osobie, bo z jednej (ich) pensji
    cienko widzę utrzymanie się :)

    e.

  • 16. Data: 2007-05-24 15:34:21
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    entroper wrote a message concerning to following matters on 2007-05-24 17:16:

> [...]
    > się, że pomagają w znalezieniu pracy drugiej osobie, bo z jednej (ich) pensji

    ja tam nie wiem, ale oferte ktora mi philips przedstawil byla bardzo bardzo
    interesujaca.

  • 17. Data: 2007-05-24 15:55:55
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    >ja tam nie wiem, ale oferte ktora mi philips przedstawil byla bardzo bardzo
    >interesujaca.

    - przemyśleli politykę płacową (ściślej - nie mieli innego wyjścia)
    - "zapomnieli" Ci o czymś powiedzieć
    - interesujesz się kiepskimi ofertami ;)

    pozdrawiam
    entrop3r

  • 18. Data: 2007-05-24 15:59:38
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    entroper wrote a message concerning to following matters on 2007-05-24 17:55:

    > - przemyśleli politykę płacową (ściślej - nie mieli innego wyjścia)
    > - "zapomnieli" Ci o czymś powiedzieć
    > - interesujesz się kiepskimi ofertami ;)

    hmm .. to bylo rok temu ...
    kiepskimi ofertami sie nie interesuje, bo nie zalezy mi na zmianie pracy
    a wypytalem sie dokladnie o wszystko ...

  • 19. Data: 2007-05-25 20:44:01
    Od: "1" <2...@p...pl>

    euro ?

    Użytkownik "Jacek Wojnarowski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:1179997091.312518.230610@o5g2000hsb.googlegroup
    s.com...
    > Prosze o wszelkie informacje, z zarobkami i szansami wlacznie. Pozdrawiam

    żona podchodziła do inż. Stawka na miesiąc - 1400 BRUTTO.
    Dopiero po dwóch latach można liczyć na jakąś kasę...

  • 20. Data: 2007-06-03 18:18:42
    Od: Pieczara <p...@m...nie.podaje>

    W dniu 2007-05-25 22:44, 1 pisze:
    > żona podchodziła do inż. Stawka na miesiąc - 1400 BRUTTO.
    > Dopiero po dwóch latach można liczyć na jakąś kasę...

    Pprzepraszam ale czy Twoja żona podchodziła do pracy na taśmie czy po
    prostu stawki nie umiała wytargować? Na dzień dobry dla inż teraz jest
    1650 brutto, zależy od działu, tutaj mówię o RDC czyli centrum
    dystrybucji dla niewtajemniczonych, po 3 miesiącach możesz dojśc do
    około 2000 netto więc nie jest źle. Osobiście czekam na ostateczną
    odpowiedź, bo byłem teraz na dwóch rozmowach.