PracaGrupypl.praca.dyskusjePaszport › Re: Paszport
    From: "109176" <a...@g...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Paszport
    Date: Sun, 6 Oct 2002 23:23:35 +0200

    > Warto przypilnować, żeby jakiś urzędnik z rozpędu nie przedziurkował
    > też wizy razem z całym paszportem.

    No wiec ja mialam ten sam problem, pojechalam do konsulatu, gdzie zdalam
    stary paszport i nowy. Do tego pokwitownaie zaplacenia (nie pamietam ile),
    zdjecie i krotkie podanie. Starej wizy nikt nie dziurkowal tylko przybito
    pieczatke "cancelled without prejudice" A w ciagu dwoch dni dostalam poczta
    paszport z nowa wiza, i to na nowych 10 lat!
    Dodam tylko, ze konsulat w Berlinie, wiec w Polsce moze byc to troche
    bardziej skomplikowane.
    Ale najlpiej zadzown i sie dowiedz.
    Pozdrawiam
    Ania