PracaGrupypl.praca.dyskusje › PYTANIE O FIRMY REKRUTUJĄCE INFORMATYKÓW ?

  • 11. Data: 2006-04-26 07:15:08
    Temat: Re: [OT] Re: PYTANIE O FIRMY REKRUTUJĄCE INFORMATYKÓW ?
    Od: TeTe <a...@w...pl>

    Dnia Tue, 25 Apr 2006 20:01:19 +0200, tukan napisał(a):

    > Mogę Ci przesłać takie testy (pytania z C/C++) i się sprawdzisz.
    > Co prawda nie odpowiadają wiernie temu co tam jest, bo nie sposób
    > wsio spamiętać, ale jakiś pogląd ogólny dają.

    bardzo chetnie, jesli nie sprawi problemu to prosze :)

    /probowalem na priv ale caly czas antyspam mi zwraca maile, podeslij mi te
    testy na maila a...@w...pl /

  • 12. Data: 2006-04-26 08:00:03
    Temat: Re: PYTANIE O FIRMY REKRUTUJĄCE INFORMATYKÓW ?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 25 Apr 2006 18:32:04 +0200, DooMiniK napisał(a):

> [...]
    ekspertami z najwyższej półki - niełatwo
    rynku (od znajomych królika wiadomość...)

    > Ciekawe, kiedy google ich wywali z indeksu za niedozwolone podbijanie wyników
    > (np. na samym dole strony słowa kluczowe na tle tego paska...)

    Ohoho! faktycznie wyglada to zenujaco :|
    Szukaja ludzi z najwyzszej polki, a strone maja technicznie na poziomie lat
    90-tych....

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 13. Data: 2006-04-26 08:01:20
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 25 Apr 2006 14:12:32 +0200, rocq napisał(a):

    > moj jeden znajomy dostal sie do simensa przez rinf a drugi bezposrednio
    > latwiej jest sie dostac przez rinf, ale zarobki sa gorsze ;)
    > co do testow ja na nich byłem, pisałem c, c++ i linucha;]

    He? To wytlumaczcie mi jak to sie stalo, ze RINF zglosil sie do mnie, kiedy
    w ogole prawie nie mam nic do czynienia z programowaniem?!?
    Jestem webmasterem i nie krylem tego przed nimi, a z rozmow tutaj wychodzi,
    ze oni chca tylko programistow..? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 14. Data: 2006-04-26 09:02:40
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    > Ohoho! faktycznie wyglada to zenujaco :|
    > Szukaja ludzi z najwyzszej polki, a strone maja technicznie na poziomie lat
    > 90-tych....

    Fakt - szewc bez butów chodzi...

  • 15. Data: 2006-04-26 18:24:35
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik "TeTe" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > bardzo chetnie, jesli nie sprawi problemu to prosze :)
    >
    > /probowalem na priv ale caly czas antyspam mi zwraca maile, podeslij mi te
    > testy na maila a...@w...pl /

    Poszło.

    A tak btw. masz coś wspólnego z grupą pl.sci.psychologia czy mi się wydaje ?

  • 16. Data: 2006-04-27 07:23:46
    Od: TeTe <a...@w...pl>

    Dnia Wed, 26 Apr 2006 20:24:35 +0200, tukan napisał(a):

    > Poszło.
    >
    > A tak btw. masz coś wspólnego z grupą pl.sci.psychologia czy mi się wydaje ?

    nie :) a czemu pytasz ?

  • 17. Data: 2006-04-28 10:14:23
    Od: Monika <a...@w...pl>

    A czy i ja nieśmiało mogłabym prosić o przesłanie mi owych testów.
    oczywiście jeśli to nie sprawi problemu.
    Zastanawiałam się bowiem nad wysłaniem mojej aplikacji do tej firmy, ale
    boję się że na takowych testach polegnę. A tak może chociaż sprawdzę czy
    warto próbować teraz czy może najpierw muszę uzupełnić swoją wiedzę :) .

  • 18. Data: 2006-04-29 10:17:48
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monika" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > boję się że na takowych testach polegnę. A tak może chociaż sprawdzę czy
    > warto próbować teraz czy może najpierw muszę uzupełnić swoją wiedzę :) .

    Wstyd się przyznać i zawracać głowę... Ale... Czy ja też mógłbym prosić??
    z góry dziękuję,
    Bartek

  • 19. Data: 2006-04-29 12:04:28
    Od: TeTe <a...@w...pl>

    Dnia Sat, 29 Apr 2006 12:17:48 +0200, Bartek napisał(a):

    > Użytkownik "Monika" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wstyd się przyznać i zawracać głowę... Ale... Czy ja też mógłbym prosić??
    > z góry dziękuję,
    > Bartek

    jesli tukan nie Wam nie podesle to moge Wam je wyslac jesli tukan sie nie
    obrazi czy cus

  • 20. Data: 2006-04-29 12:48:20
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    > Dnia Sat, 29 Apr 2006 12:17:48 +0200, Bartek napisał(a):
    > jesli tukan nie Wam nie podesle to moge Wam je wyslac jesli tukan sie nie
    > obrazi czy cus

    Mam też przydatne linki:

    http://www.priyank.in/
    http://www.horstmann.com/cpp/pitfalls.html

    Możecie rozsyłać ile chcecie te rzeczy, które przysłałem :)