PracaGrupypl.praca.dyskusje › PYTANIE O FIRMY REKRUTUJĄCE INFORMATYKÓW ?

  • 1. Data: 2006-04-24 10:31:28
    Temat: PYTANIE O FIRMY REKRUTUJĄCE INFORMATYKÓW ?
    Od: "yle" <p...@w...pl>

    Witam,
    Mam do Państwa pytanie. Czy orientują się Państwo jakie firmy w
    Polsce zajmują się rekrutowaniem informatyków ? Piszę artykuł o
    rekrutacji w branży IT i potrzebuje takich danych. Zauważyłem, że
    na polskim rynku przeważają firmy zajmujące się rekrutacją
    ogólną i dopasowywaniem stanowisk do kandydatów, a brakuje mi danych
    o firmach zajmujących się wyłącznie rekrutacją pracowników IT
    (oczywiście szeroko rozumianą : od help desku, przez infolinie,
    administratorów, bazodanowców aż do programistów). Prosiłbym o
    nazwę firmy i ewentualny namiar. Miasto obojętne, byle w granicach
    naszego pięknego kraju.
    Dziękuję za pomoc
    Pozdrawiam serdecznie

    Michał Potocki

  • 2. Data: 2006-04-24 15:18:09
    Temat: Re: PYTANIE O FIRMY REKRUTUJĄCE INFORMATYKÓW ?
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Z tego co zauważyłem to RINF się dość mocno ogłasza, m.in. na
    uczelniach. Polecam archiwum pl.praca.oferowana.

    pozdrawiam
    Daniel

  • 3. Data: 2006-04-24 17:09:42
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    Prosiłbym o
    nazwę firmy i ewentualny namiar. Miasto obojętne, byle w granicach
    naszego pięknego kraju.

    Rinf, PowerMedia
    obie firmy z Wrocławia
    rekrutują informatyków do Siemensa

    pozdr
    sz

  • 4. Data: 2006-04-24 17:59:32
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    IT Kontrakt (www.itkontrakt.pl) z Wrocławia - zajmują się głównie
    specjalistami i ekspertami z najwyższej półki - niełatwo przez dostać
    pracę ale z tego co wiem to płacą chyba jedne z najwyższych stawek na
    rynku (od znajomych królika wiadomość...)

    pozdr.

    3lanceratvpkropkapl

  • 5. Data: 2006-04-24 18:27:52
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    zasiu zapodał(a):

    > Prosiłbym o
    > nazwę firmy i ewentualny namiar. Miasto obojętne, byle w granicach
> [...]

    Raczej wynajmują do Siemensa, żeby czasem Siemens nie stworzył miejsca
    pracy, bo się Niemiec wkurzy ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 6. Data: 2006-04-25 07:16:14
    Temat: [OT] Re: PYTANIE O FIRMY REKRUTUJĄCE INFORMATYKÓW ? (was: PYTANIE O FIRMY REKRUTUJĄCE INFORMATYKÓW ?)
    Od: TeTe <a...@w...pl>

    Dnia Mon, 24 Apr 2006 19:09:42 +0200, zasiu napisał(a):

    > Rinf, PowerMedia
    > obie firmy z Wrocławia
    > rekrutują informatyków do Siemensa
    >
    > pozdr
    > sz

    mam pytanie co do rinfu, moze jest ktos na grupie kto pamieta o czym
    szczegolnie sa testy z jezykow programowania ktore rinf przeprowadza ? i
    jakie sa szanse na dostanie sie dzieki nim do siemensa a jakie bez nich ?

  • 7. Data: 2006-04-25 12:12:32
    Temat: Re: [OT] Re: PYTANIE O FIRMY REKRUTUJĄCE INFORMATYKÓW ?
    Od: rocq <r...@o...pl>

    TeTe napisał(a):
    > mam pytanie co do rinfu, moze jest ktos na grupie kto pamieta o czym
    > szczegolnie sa testy z jezykow programowania ktore rinf przeprowadza ? i
    > jakie sa szanse na dostanie sie dzieki nim do siemensa a jakie bez nich ?

    moj jeden znajomy dostal sie do simensa przez rinf a drugi bezposrednio
    latwiej jest sie dostac przez rinf, ale zarobki sa gorsze ;)

    co do testow ja na nich byłem, pisałem c, c++ i linucha;]
    milo je wspominam, trudne nie byly
    test c był na srednim, jak dla mnie poziomie (czytaj łatwy), c++
    trudniejszy, jak znasz dobrze C a kompletnie nic z C++ to sie nie
    zabieraj za ten test ;](ogolnie klasy klasy i jeszcze raz klasy)
    linux - srednio trudny, kosmosów nie było, ale jak ktos nie uzywa
    linuxa, tak jak ja, to sobie nie poradzi;],trzeba sobie powtorzyc wiele
    rzeczy szczegolnie regexp ;]

    pozdrawiam
    Rocq

  • 8. Data: 2006-04-25 14:16:30
    Od: TeTe <a...@w...pl>

    Dnia Tue, 25 Apr 2006 14:12:32 +0200, rocq napisał(a):

> [...]
    > linux - srednio trudny, kosmosów nie było, ale jak ktos nie uzywa
    > linuxa, tak jak ja, to sobie nie poradzi;],trzeba sobie powtorzyc wiele

    dzieki za odpowiedz, klopot jest taki ze ja teraz koncze studia
    (informatyczne) ale programowania uczylem sie sam (jestem samoukiem),
    poziom na studiach byl co najmniej zenujacy, boje sie ze takie spotkanie z
    testem ktory juz ma byc prawdziwa weryfikacja i odpowiedzia na pytanie
    zatrudnic czy nie bedzie zderzeniem z gora lodowa ala titanic

  • 9. Data: 2006-04-25 16:32:04
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    3lancer zapodał(a):

> [...]
    > przez dostać pracę ale z tego co wiem to płacą chyba jedne z najwyższych stawek na
    rynku (od znajomych królika wiadomość...)

    Ciekawe, kiedy google ich wywali z indeksu za niedozwolone podbijanie wyników
    (np. na samym dole strony słowa kluczowe na tle tego paska...)

  • 10. Data: 2006-04-25 18:01:19
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik "TeTe" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > testem ktory juz ma byc prawdziwa weryfikacja i odpowiedzia na pytanie
    > zatrudnic czy nie bedzie zderzeniem z gora lodowa ala titanic

    Mogę Ci przesłać takie testy (pytania z C/C++) i się sprawdzisz.
    Co prawda nie odpowiadają wiernie temu co tam jest, bo nie sposób
    wsio spamiętać, ale jakiś pogląd ogólny dają.