PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki polskich informatykow w Niemczech

  • 1. Data: 2006-04-24 10:42:52
    Temat: Zarobki polskich informatykow w Niemczech
    Od: "tomek-niemcy" <t...@a...de>

    Czesc,

    po dlugiej nieobecnosci witam ponownie :-)

    Na naszym niemieckim forum www.polonia-it.org
    mamy obecnie ciekawa ankiete o zarobkach informatykow z Polski
    w Niemczech (dostepna po zarejestrowaniiu u nas):
    http://www.polonia-it.org/cms/html/modules/xoopspoll
    /pollresults.php?poll_id=29

    Serdeczene pozdrowienia
    tomek

    Thomas Ochmann

  • 2. Data: 2006-04-24 11:20:19
    Temat: Re: Zarobki polskich informatykow w Niemczech
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    24 Apr 2006 03:42:52 -0700, tomek-niemcy napisał(a):

> [...]
    > mamy obecnie ciekawa ankiete o zarobkach informatykow z Polski
    > w Niemczech (dostepna po zarejestrowaniiu u nas):

    Dlaczego mam sie rejestrowac, zeby to zobaczyc?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2006-04-24 16:39:35
    Od: "tomek-niemcy" <t...@a...de>

    no problem, nie musisz :-)

    pozdrowienia
    tomek

  • 4. Data: 2006-04-25 07:23:22
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kapsel [Mon, 24 Apr 2006 13:20:19 +0200]:

    > Dlaczego mam sie rejestrowac, zeby to zobaczyc?

    Żeby mogli wykorzystać twoje dane osobowe do rozsyłania
    reklam, informacji i reszty szajsu, za który biorą kasę.
    A myślałeś że dlaczego? ;-)

    Kira

  • 5. Data: 2006-04-25 12:23:15
    Od: "tomek-niemcy" <t...@a...de>

    jasne,
    fajnie Kira ze juz u nas bylas i kupe scheissu dostalas.

    z powyzej 1600 zarejestrowanych uzytkownikow www.polonia-it.org
    od poczatku istnienia tego forum (listopad 2000) jeszcze nikt reklamy
    nie dostal.

    jedyny baner na tych stronach to link do mojej firmy www.akra.de
    ktora tez takowych akcji nie robi.

    A dane osobowe? jakie masz na mysli? spojrz w nasz formularz co musisz
    wypelnic i dopiero wtedy pogadamy.
    Ach Kira, jak we wszystkich swoich postach piszesz bez sprawdzenia tego
    o czym piszesz,
    alto juz Twoj i tych problem, ktorzy Twoje posty czytaja.
    Pozdrowienia
    tomek
    Thomas Ochmann
    Hamburg, Niemcy