PracaGrupypl.praca.dyskusje › jeszcze raz umowa o dzieło

  • 1. Data: 2006-04-24 08:53:11
    Temat: jeszcze raz umowa o dzieło
    Od: "Beata D." <b...@p...onet.pl>

    tak, macie rację umowa o dzieło to temat do wykonania w określonym terminie
    , finał i kasa., bądz nie.Ale w tym przypadku pracodawca mnie ( i nie tylko
    mnie )traktowal jak pracownika etatowego, codzienna lista obecności ,
    zadania , godziny pracy , wypłata kazdego 10 tego,i wszystko tak jakbym była
    etatowa .Umowa która mam to był blef. Ja byłam tego swiadoma , ale poniewaz
    zalezalo mi na pracy więc sie godziłam .podziękowałam w momemncie gdy
    poprosilam umowę normalną , i tu dostałam odmowę.I tu lezy pies pogrzebany
    .Marzec przepracowany a kasy nie ma.
    Jestem zywym przykładem naiwnego pracownika , ktora mając nóż na gardle
    zgodził się na dziwną umowę , i przykład pracodawcy który potrafi świetnie
    wykorzystyć, i pięknie poslizgać się na cudzych plecach.A ponieważ uważam że
    dzię mamy takich pracodawców na pęczki , czas z nimi zrobić porządek i dać
    im nauczkę.Dlatego proszę o komentarze i rady .
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-24 09:32:53
    Temat: Re: jeszcze raz umowa o dzieło
    Od: "Zapracowany" <d...@j...karuzela>

    Poniewaz jestes z Piaseczna, a ktos juz tu podal warszawski adres PIP to ja
    tylko skopiuje.
    Tam sie dowiesz wiecej, lepiej, pewniej, wiazaco i co najwazniejsze bez
    glupich dyskusji
    http://www.warszawa.oip.pl/adress.php

  • 3. Data: 2006-04-24 23:33:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e2i3lo$se4$1@inews.gazeta.pl Beata D.
    <b...@p...onet.pl> pisze:

    > A ponieważ uważam że dzię mamy takich pracodawców na pęczki ,
    > czas z nimi zrobić porządek i dać im nauczkę.
    I to jest prawidłowa postawa. Gratuluję i tak trzymać. :)

    > Dlatego proszę o
    > komentarze
    Niechaj przykład Twojej sytuacji się nie zmarnuje i niech będzie przestrogą
    dla innych, którzy mają choć odrobinę szacunku dla siebie. Ty zaś przyjmij
    swoje perypetie w tej kwestii jako cenę za doświadczenie, naukę itp.

    > i rady
    Rada jest prosta - zawiadomienie do PIPy o nieprawidłowościach przy
    zatrudnianiu pracowników (podkreślam - zawiadomienie, nie donos, bo to z
    donosem nie ma nic wspólnego), takaż informacja do urzędu skarbowego oraz
    pozew do sądu pracy o ustalenie faktycznego stosunku pracy i realizację
    związanych z nim należności.

    Jotte

  • 4. Data: 2006-04-25 15:34:29
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

> [...]
    > donosem nie ma nic wspólnego), takaż informacja do urzędu skarbowego oraz
    > pozew do sądu pracy o ustalenie faktycznego stosunku pracy i realizację

    dodam - nie bać się. tutaj można tylko wygrać :)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---