PracaGrupypl.praca.szukana › PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY śląsk

  • 1. Data: 2004-11-23 19:07:45
    Temat: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY śląsk
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    Podejme prace jako Przedstawiciel Hanlowy!! PILNIE!!! OD ZARAZ!!!
    Licencjat, w trakcie studiow uzupelniajacych na AE w Krakowie (planowane
    akonczenie: lipiec 2005),
    Doświadczenie: półroczny staż na stanowisku informatyk/pracownik biuowy

    Jestem
    . aktywny, przedsiębiorczy,

    . komunikatywny,

    . szybko podejmuję decyzję,

    . jestem sumienny i dokładny,

    . potrafię i lubię pracować w zespole,

    . szybko się uczę,

    . niepalący,

    . szybko nawiązuje nowe znajomości

    Posiadam
    . Telefon stacjonarny i komórkowy

    . PC ze stałym dostępem do Internetu w domu

    Inne
    . Prawo jazdy kategorii B (rok wyd. 1998 z praktyką)

    . Uregulowany stosunek do służby wojskowej (kategoria A)

    Zainteresowanych prosze o kontakt na adres e-mail (opisujac firme,
    wymagania, branże oraz dane kontaktowe), oddzwonie lub odpowiem poczta
    elektroniczna przesyłając swoja aplikacje.

  • 2. Data: 2004-11-23 19:09:01
    Temat: Re: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY śląsk
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    STUDIA ZAOCZNE:)

    pozdrawiam :)

  • 3. Data: 2004-11-23 20:20:43
    Od: wampajer <wampajer[nossspammm]@poczta.fm>

    xet wrote:

    > Podejme prace jako Przedstawiciel Hanlowy!!

    Jaja sobie robisz? Powiedz proszę, że zartujesz? Poniedziałkowa Gazeta
    Wyborcza, a konkretniej dodatek Praca jest w 69% wypełniony ogłoszeniami
    dla przedstawicieli handlowych. A mnie żółć kapie na podłogę, bo młodego
    inżyniera jakoś nigdzie nie chcą...

    Pozdrawiam!

    wampajer.

    --
    There is no reality. There is only perception...
    gadu-padu: 210112

  • 4. Data: 2004-11-23 22:24:09
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

> [...]
    > Wyborcza, a konkretniej dodatek Praca jest w 69% wypełniony ogłoszeniami
    > dla przedstawicieli handlowych. A mnie żółć kapie na podłogę, bo młodego

    moze i jest duzo..ale wymagaja minimum 1-2-letniego doswiadczenia na
    podobnym stanowisku....na wiekszosc odpowiadam z wiekszym lub mniejszym
    sukcesem...
    pzdr