PracaGrupypl.praca.szukana › Gorąca czekolada za darmoche w Domach Centrum - przekażcie znajomym !

  • 1. Data: 2004-11-23 22:04:32
    Temat: Gorąca czekolada za darmoche w Domach Centrum - przekażcie znajomym !
    Od: "Rafal M." <a...@p...onet.pl>

    W Domach Centrum otworzyła sie pilotażowa kafejka sieci WORLD COFFEE i
    rozdają za free gęstą gorącą czekoladę!. Kto nie próbował POLECAM.
    Trzeba przynieść wydrukowanego maila (podklejam poniżej jakiego dostałem),
    gdzie będą widniały pseudo osób do których przekazaliście go. Byle wysłać do
    min. 5 osób i mieć wydrukowane potwierdzenie.

    Podrzucam zatem text, który do mnie dotarł - puśćcie dalej. Trzeba
    korzystać.

    Zapraszasz do nas 5 Swoich znajomych i...dostajesz gorącą czekoladę za
    DARMOCHĘ! Oni też...mogą wypić ją razem z Tobą. Wystarczy jeden maili o
    naszej nowej kawiarni WORLD COFFEE w Domach Centrum "WARS i SAWA" na
    pierwszym piętrze i pyszna gorąca czekolada jest Twoja.

    Prześlij tego maila do swoich przyjaciół, wydrukuj go i zgłoś się po kubek
    gęstej czekolady!
    Spiesz się promocja ważna tylko do 15 grudnia!

    Czekamy na Ciebie i Twoich przyjaciół!
    WORLD COFFEE

  • 2. Data: 2004-11-23 22:24:04
    Od: "Miro" <m...@w...pl>

    HEEHEEHEEHEE

    Ale ludzie są bez mózgowcy albo mają jeden zwój więcej od kury żeby nie srać
    na podwórku.

    P.S. Z takim podejściem powodzenia w życiu

  • 3. Data: 2004-11-24 09:57:33
    Od: "Gniewomir" <t...@R...cy>

    Swym zgrabnym pismem *Rafal M.* wyraził(a) swe myśli z dawna skrywane:

> [...]
    > gdzie będą widniały pseudo osób do których przekazaliście go. Byle wysłać
    > do min. 5 osób i mieć wydrukowane potwierdzenie.

    second yellow card, red card and fuck out :-| PLONK P-]

    --
    Gniewomir
    "Dawniej dziewczęta wstydziły się gdy się rumieniły - dziś wstydzą się gdy

  • 4. Data: 2004-11-24 13:29:23
    Od: "dexter" <d...@p...onet.pl>

    > "Dawniej dziewczęta wstydziły się gdy się rumieniły - dziś wstydzą się gdy
    > się rumienią"

    Coś pochszaniłeś....
    Przeczytaj to jeszcze raz, coś powinno być odwrotnie.
    (teraz to brzmi mniej więcej tak:"Dawniej masło było maślane a teraz masło
    jest maślane" - bez sensu!)

    pzdr
    adam

  • 5. Data: 2004-11-24 13:51:17
    Od: "rafal" <r...@w...pl>

    nie każdy jest taki zdolny aby to zrozumieć

  • 6. Data: 2004-11-24 15:17:17
    Od: "Gniewomir" <t...@R...cy>

    Swym zgrabnym pismem *dexter* wyraził(a) swe myśli z dawna skrywane:

    > Coś pochszaniłeś....
    > Przeczytaj to jeszcze raz, coś powinno być odwrotnie.
    > (teraz to brzmi mniej więcej tak:"Dawniej masło było maślane a teraz masło
    > jest maślane" - bez sensu!)

    U lala co za *gafa* :D Teraz powinno być lepiej. *thx* za czujność.

    --
    Gniewomir
    "Dawniej dziewczęta rumieniły się gdy się wstydziły, dziś wstydzą się gdy