PracaGrupypl.praca.dyskusje › PROGRAMISTA _ WARSZAWA !!!!!!

  • 1. Data: 2004-04-14 08:47:44
    Temat: PROGRAMISTA _ WARSZAWA !!!!!!
    Od: "Izabela Szczurek" <i...@p...onet.pl>

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
    &#8226; Rozwój systemów informatycznych
    &#8226; Projektowanie i programowanie nowych modułów i aplikacji
    Od kandydata oczekujemy:
    &#8226; Wykształcenia informatycznego (ewentualnie student 4-5 rok)
    &#8226; Umiejętności programowania w Visual Basic, VBA ( MS Access XP),
    T-SQL (MS SQL Server 2000)
    &#8226; Umiejętności konfiguracji i administrowania Microsoft SQL Server 2000
    &#8226; Doświadczenia w programowaniu baz danych
    &#8226; Znajomości systemów Windows NT, 2000, XP
    &#8226; Samodzielności, inicjatywy, dyscypliny, dobrej organizacji pracy
    &#8226; Znajomość technologii internetowych (IIS, ASP, VB Script,.NET) będzie
    dodatkowym atutem
    Oferujemy:
    &#8226; Pracę w młodym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie
    &#8226; Dostęp do najnowszych technologii firmy Microsoft
    &#8226; Motywujące wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego oraz
    krótkiego opisu stworzonych programów na poniższy adres
    e-mail: i...@i...com.pl.

  • 2. Data: 2004-04-14 09:00:20
    Temat: Re: PROGRAMISTA _ WARSZAWA !!!!!!
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 14 Apr 2004 10:47:44 +0200, "Izabela Szczurek"
    <i...@p...onet.pl> zakodował:

    >&#8226;

    Chcesz o tym podyskutować??
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2004-04-14 09:09:29
    Od: "Jaroslaw Krochmalski" <j...@g...pl>

    Izabela Szczurek <i...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego oraz
    > krótkiego opisu stworzonych programów na poniższy adres
    > e-mail: i...@i...com.pl.

    a nie PODYSKTUJEMY o tym? :)
    --
    pozdrowienia
    http://jotkacafe.prv.pl

  • 4. Data: 2004-04-14 09:32:57
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > &#8226; Dostęp do najnowszych technologii firmy Microsoft
    > &#8226; Motywujące wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy

    To jest najlepsze. Wymagania - max. Do zaoferowania - niezbędne minimum.....
    Mizerna to firma która tak się prezentuje.
    Biorąc pod uwagę że ogłoszenie też jest reklamą (bedziej prezentacją)
    firmy - to cieniutko...........

    Pozdrrr... Reksio

  • 5. Data: 2004-04-16 10:36:24
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    In article <c5j07l$ad9$1@news.onet.pl>, m...@p...onet.pl says...

> [...]
    > Mizerna to firma która tak się prezentuje.
    > Bior?c pod uwagę że ogłoszenie też jest reklam? (bedziej prezentacj?)

    Osobiscie nie mam zaufania do firm, ktore pisza z domeny poczta.onet.pl
    i jako swoja oferte przedstawiaja prace w mlodym dynamicznym zespole
    oraz dostep do najnowszych technologii Microsoft.

    Dostep do najnowszych technologii to ja moge miec w domu. Dynamiczny
    zespol? Najczesciej kojarzy mi sie to z zespolem zle zarzadzanym - co
    chwile ktos odchodzi lub co chwile ktos jest zwalniany. A w takich
    zespolach trudno o okreslenie konkretnego zakresu obowiazkow i
    odpowiedzialnosci. Stad sie bierze masa niezalatwionych spraw,
    pretensji, kiepska atmosfera i wtedy rzeczywiscie zespol jest wyjatkowo
    dynamiczny :-)

    ..:: fabio

  • 6. Data: 2004-04-16 16:10:10
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Fabio wrote:
> [...]
    > odpowiedzialnosci. Stad sie bierze masa niezalatwionych spraw,
    > pretensji, kiepska atmosfera i wtedy rzeczywiscie zespol jest wyjatkowo

    Nic dodać, nic ująć.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 7. Data: 2004-04-16 16:19:48
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Izabela Szczurek <i...@p...onet.pl> napisał(a):

    > &#8226; Motywujące wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy

    To znaczy bardzo mało na początek i trochę więcej później, o ile aplikant
    wytrzyma pracę po 12 godzin dziennie (wynagrodzenie przecież adekwatne do
    wyników)