PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pit 11 - do kiedy...

  • 1. Data: 2004-04-14 07:05:33
    Temat: Pit 11 - do kiedy...
    Od: "szulik" <e...@g...pl>

    Wlasnie zauwazylam, ze są bledy w jednym z Pit-ow 11, jakie mam za zeszly
    rok. Rozliczenie roczne jeszcze nie zrobione. I stad pytanie - jest jakis
    termin, do ktorego mozna taki bledny Pit 11 zakwestionowac u pracodawcy?
    (nie moge dopytac sie "na miejscu", bo tam juz nie pracuje).
    Bo wiem, ze do 31.01 musial pracodawca taki Pit wystawic...

    Ewa

  • 2. Data: 2004-04-14 07:33:30
    Temat: Re: Pit 11 - do kiedy...
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 14 Apr 2004 09:05:33 +0200, "szulik"
    <e...@g...pl> zakodował:

    >termin, do ktorego mozna taki bledny Pit 11 zakwestionowac u pracodawcy?

    Na czym polegał błąd?
    Tak naprawdę błąd w PIT11 nie zwalnia Cię z obowiązku rozliczenia się.
    Jeżeli błąd polega na wyliczeniu za małych kosztów czy odprowadzenia
    zbyt dużej zaliczki - Ty to możesz we własnym zeznaniu wyprostować.

    Natomiast jeżeli masz w PIT 11 np. niższy dochód, niż naprawdę - być
    może pracowałaś częściowo na czarno.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2004-04-14 08:25:33
    Od: "szulik" <e...@g...pl>

> [...]
    > zbyt dużej zaliczki - Ty to możesz we własnym zeznaniu wyprostować.
    >
    > Natomiast jeżeli masz w PIT 11 np. niższy dochód, niż naprawdę - być

    Nie, wg mnie policzono mi za male skladki na ub. zdrowotne. Jak mam to
    wyprostowac? Skad dowiedziec sie, ile powinno byc? (umowa o prace i o
    dzielo)

    Ewa