PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca, płaca w Polkomtel SA

  • 1. Data: 2004-04-13 20:52:15
    Temat: praca, płaca w Polkomtel SA
    Od: " MM" <m...@g...pl>

    witam dostałem zaproszenie na rozmowę (stanowisko : specjal. ds klient
    bisnesowych), nie wiem za specjalnie czego moge sie spodziewac jeżeli chodzi
    o tą pracę i samą rozmowę, czy ktos ma doświadczenie w pracy z "Plus'em"
    jakie pensje jakie przedziały prowizyjne inne gadzety , jaka atmosfera czy
    tam też panuje tzw wyscig szczurów :), wszystkie informacje bedą jak
    najbardziej pomocne

    pozdr

    MM
    PS. szukałem w archiwach grupy i nic ciekawego nie znalazłem :(