eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › termin wyplaty wynagrodzenia
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2004-04-13 22:46:27
    Temat: termin wyplaty wynagrodzenia
    Od: user <N...@m...one.pl>

    Witam
    Czy od pracodawcy mozna wymagac aby w umowie zapisal punkt dotyczacy
    wyplaty wynagrodzenia ( do ktorego kazdego miesiaca wyplacalby
    wynagrodzenie badz dokladnie ktorego wyplaci wynagrodzenie)
    jesli takowego punktu nie ma w umowie to czy bedac zatrudnionym od
    1-szego x miesiaca powinno sie pensje otrzymywac 1-szego kazdego
    nastepnegoi miesiaca?
    pozdrawiam
    Albert


  • 2. Data: 2004-04-14 06:38:48
    Temat: Re: termin wyplaty wynagrodzenia
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@p...podkresleniewp.pl>

    Użytkownik user napisał:

    > Witam
    > Czy od pracodawcy mozna wymagac aby w umowie zapisal punkt dotyczacy
    > wyplaty wynagrodzenia ( do ktorego kazdego miesiaca wyplacalby
    > wynagrodzenie badz dokladnie ktorego wyplaci wynagrodzenie)
    > jesli takowego punktu nie ma w umowie to czy bedac zatrudnionym od
    > 1-szego x miesiaca powinno sie pensje otrzymywac 1-szego kazdego
    > nastepnegoi miesiaca?

    AFAIK do 10 nastepnego miesieca

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak
    ========================================


  • 3. Data: 2004-04-14 18:36:25
    Temat: Re: termin wyplaty wynagrodzenia
    Od: s...@p...onet.pl

    > Użytkownik user napisał:
    >
    > > Witam
    > > Czy od pracodawcy mozna wymagac aby w umowie zapisal punkt dotyczacy
    > > wyplaty wynagrodzenia ( do ktorego kazdego miesiaca wyplacalby
    > > wynagrodzenie badz dokladnie ktorego wyplaci wynagrodzenie)
    > > jesli takowego punktu nie ma w umowie to czy bedac zatrudnionym od
    > > 1-szego x miesiaca powinno sie pensje otrzymywac 1-szego kazdego
    > > nastepnegoi miesiaca?
    >
    > AFAIK do 10 nastepnego miesieca
    >
    > --
    > Janusz 'Kali' Kaliszczak
    Witam
    Odp. jest nieścisła.Termin wypłaty powinien być zapisany w regulaminie pracy a
    jezeli nie ma regulaminu pracy to pracownik powinien być poinformowany o
    terminie wypłaty, która powninna nastapic nie później niż do 10 dnia następnego
    miesiąca. Pozdrawiam.
    > ========================================


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1