PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACOWNIK DO OBSLUGI E-MAIL › Re: PRACOWNIK DO OBSLUGI E-MAIL
    From: "Any User" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PRACOWNIK DO OBSLUGI E-MAIL
    Date: Wed, 27 Sep 2006 15:19:17 +0200

    > Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze
    > czasu lub
    > 5.000 - 15.000 w pełnym wymiarze czasu!! Zapewnione pełne
    > przeszkolenie
    > on-line. Nie potrzeba żadnych opłat góry. Wszystkiego, ?czego
    > potrzebujesz to komputer z dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego
    > czasu oraz chęć zmiany kierunku twego przyszłego życia!

    Nawet nie interesują mnie szczegóły tego interesu, jednak mam do Ciebie
    pytanie:

    Jeśli tyle można zarobić, to dlaczego dzielisz się tą wiedzą za friko z
    obcymi ludźmi, zamiast obdzielić tą pracą rodzinę, dalszą rodzinę, znajomych
    itd.? Ja bym na Twoim miejscu słowem się nie zająknął do obcych...

    Czy mogę liczyć na szczerą odpowiedź?