PracaGrupypl.praca.dyskusje › POGOTOWIE OPIEKUNCZE I INNE POMOC

  • 1. Data: 2003-10-09 19:56:52
    Temat: POGOTOWIE OPIEKUNCZE I INNE POMOC
    Od: "Adam Jaszczyk" <a...@g...pl>

    poszukuje osób które pomogą mi zaznajomic sie ze strukturą oraz działalnością
    osrodków pomocy, domów dziecka, pogotowia opiekuńczego, policyjnej izby
    dziecka i podobnymi.... jestem studentem pedagogiki resocjalizacyjnej na GWSP
    w Mysłowicach i chciałbym podjąc jakąs praktykę badź udzielać się jako
    wolontariusz, CHCE POMAGAĆ!!!!! Jesli znajda sie tutaj osoby ktore moga mnie
    zaprosic do swojego osrodka pokazac jak wyglada praca od podszewki jako
    opiekun bylbym bardzo wdzieczny za pomoc!!! Dziekuje

  • 2. Data: 2003-10-10 22:43:57
    Temat: Re: POGOTOWIE OPIEKUNCZE I INNE POMOC
    Od: "Adam Jaszczyk" <a...@g...pl>

    nie wierze że nikt nic nie wie:((((((((

  • 3. Data: 2003-10-12 17:11:06
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > nie wierze że nikt nic nie wie:((((((((

    a moze po prostu przedzwon/przejdz sie do Pogotowia Opiekunczego, Policyjnej
    Izby Dziecka, itp, i popytaj osobiscie?

    pozdrawiam,

    glos