PracaGrupypl.praca.dyskusjePOGOTOWIE OPIEKUNCZE I INNE POMOC › POGOTOWIE OPIEKUNCZE I INNE POMOC
    From: "Adam Jaszczyk" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: POGOTOWIE OPIEKUNCZE I INNE POMOC
    Date: Thu, 9 Oct 2003 19:56:52 +0000 (UTC)

    poszukuje osób które pomogą mi zaznajomic sie ze strukturą oraz działalnością
    osrodków pomocy, domów dziecka, pogotowia opiekuńczego, policyjnej izby
    dziecka i podobnymi.... jestem studentem pedagogiki resocjalizacyjnej na GWSP
    w Mysłowicach i chciałbym podjąc jakąs praktykę badź udzielać się jako
    wolontariusz, CHCE POMAGAĆ!!!!! Jesli znajda sie tutaj osoby ktore moga mnie
    zaprosic do swojego osrodka pokazac jak wyglada praca od podszewki jako
    opiekun bylbym bardzo wdzieczny za pomoc!!! Dziekuje