PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasady roznoszenia korespondencji.

  • 1. Data: 2003-10-09 19:49:27
    Temat: Zasady roznoszenia korespondencji.
    Od: "news.onet.pl" <s...@b...pl>

    Witam wszystkich.
    Nie wiem czy jest to dobra grupa, ale nie znalazlem lepiej pasujacej.
    Poszukuje informacji na temat : "Skuteczne roznoszenie
    korespondencji w firmie zarzadzajacej gospodarka
    komunalna".
    Bylbym wdzieczny za jakiekolwiek informacje, adresy www, etc..
    Przeszukiwalem juz google i nie tylko odnosnie tych informacji
    jednak nie trafilem na nic konkretnego.
    Bede wdzieczny za kazda inf./link.

    Pozdrawiam seZon
    --
    Vitae, non scholae discendum est.

  • 2. Data: 2003-10-10 22:35:01
    Temat: Re: Zasady roznoszenia korespondencji.
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Thu, 9 Oct 2003 21:49:27 +0200, "news.onet.pl" <s...@b...pl> wrote:

    > "Skuteczne roznoszenie korespondencji w firmie zarzadzajacej gospodarka
    >komunalna".

    KPC. Rozdział 2. Doreczenia. Wszystko w tym temacie. Jak (art 131), komu (art
    133), gdzie (art 135, 136, przypadki szczegolne np. wiezien art 137), doreczenie
    zastepcze (art 138), doreczenie pelnomocnikowi (art 141), niemoznosc doreczenia
    (art 139), etc.....

    Swoja droga jesli tam pracujesz, masz taki zakres obowiazkow i tego nie wiesz to
    ...... zachowaj sie przyzwoicie i odstap to miejsce komus kto nie bedzie musial
    pytac o tak elementarne rzeczy.

    A teraz mozecie na mnie wieszac psy - ja temat uwazam za zamkniety. Bo mam juz
    dosc powszechnej niekompetencji z jednej strony, bezrobotnych specjalistow z
    drugiej strony.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 3. Data: 2003-10-11 12:13:34
    Od: "news.onet.pl" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> [...]
    juz
    > dosc powszechnej niekompetencji z jednej strony, bezrobotnych specjalistow

    Znajomy prosil abym sie dowiedzial cos na ten temat...Chodzi o to, iz juz od
    dluzszego
    czasu pracuje w tej firmie i do tej pory nie bylo zadnych problemow, wlasnie
    z ta
    korespondencja. Jednak firme objal nowy zarzad i rzadaja takiego "wykresu"
    czy
    szablonu o skutecznym roznoszeniu.
    Mimo wszystko dziekuje za te informacje i odpowiedz. :-)
    Pozdrawiam seZon
    --
    Vitae, non scholae discendum est.