PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie sa stawiki prowizyjne dla przedstawicieli handlowych (srednio)........ ??

  • 1. Data: 2003-10-09 15:35:44
    Temat: Jakie sa stawiki prowizyjne dla przedstawicieli handlowych (srednio)........ ??
    Od: "Tomek" <t...@h...com>

    Niedlugo bede musial negocjowac stawke, jednak nie wiem jakie kwoty
    sprzedazy wchodza w rachube..........

  • 2. Data: 2003-10-09 15:52:33
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Niedlugo bede musial negocjowac stawke, jednak nie wiem jakie kwoty
    > sprzedazy wchodza w rachube..........

    To zalezy od mnostwa czynikow :
    rodzaju produktu i kto go kupuje.
    na jakim poziomie reprezentujesz dystrybucje
    jaka jest pozycja marki na rynku ..

    czasem zadowoli Cie 0.5 % , a czesem 15 % nie pozwoli Ci życ godnie.
    Ale skoro nie znasz odpowiedzi na swoje pytanie, to ja Ci nie wroze dlugiej
    kariery z tym produktem:)

    Wojtek

  • 3. Data: 2003-10-09 20:14:16
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Absolutnie nie ma zadnych stawek. Wszystko zalezy od branzy, firmy, miejsca
    pracy. Nie da rady okreslic kwoty sredniej (stawki od 800 brutto albo i
    tylko wylacznie zarobku prowizyjnym do ponad 100 000 miesiecznie.

    Sprawdz lite plac w wersji internetowej na gazeta.pl i praca.onet.pl