PracaGrupypl.praca.dyskusjePŁATNIK - pomocy › Re: PŁATNIK - pomocy
    From: "Marcin Borowiec" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PŁATNIK - pomocy
    Date: Tue, 8 Jul 2003 19:52:37 +0200

    Witam,
    Co prawda nie wiem co osoba instalujaca platnika moze miec wspolnego z
    blednym nipem ale:
    Czasami faktycznie tak bywa, czepia sie mimo tego ze nip wpisales poprawny
    ( tzn taki jaki ma na wszystkich dokumenatch pracownik)
    Wtedy sa 2 rozwiazania:
    1- jezeli jestes pewien ze jest dobrze to nie przejmuj sie ostrzezeniami.
    Wyslij jak jest. Niech Cie to nie dziwi, ZUS rozne dziwne porady daje
    2- Wysylasz pracownika po orginal NIP-u , sprawdzasz i jak nadal jest zle to
    odsylasz go do urzedu skarbowego - mozecie mi wierzyc ze kiedys okazalo sie
    ze mial zle nadany NIP ;-)

    Pozdrowka
    Marcin Borowiec