PracaGrupypl.praca.dyskusje › PKO BP SUX!!!!!

  • 11. Data: 2003-06-04 11:02:21
    Temat: Re: PKO BP SUX!!!!!
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Anonim"
    > Ja osobiście przestałem korzystać z banków "stacjonarnych" na korzysc
    > internetowych jak mbank, wygoda jest nieporównywalna, a koszta
    > rownież mniejsze i caly stres zwiazany ze staniem w kolejce gdy jest
    > np goraco tez juz mnie nie dotyczy :)

    nie chwal tyle bo tacy uzytkownicy maja swoje zmartwienia - nie maja swojego
    banku w ktorym na mBank mogliby wplacic bez prowizji
    *** blad ***

  • 12. Data: 2003-06-04 12:20:20
    Od: andrzej <a...@g...pl>

    > hehehe... mnie si´ nie uda 1/2 o za 1/2 o›yç konta w mbanku :) wys 1/2 a 1/2 em
    > formularz i-netowy i nic, po dwóch tygodniach zadzwoni 1/2 em na infolini´ i
    > pani przez telefon powtórzy 1/2 a procedur´ wype 1/2 niania formularza no i...
    > nic. trzeci raz nie b´d´ próbowa 1/2 , a› taki uparty nie jestem ;)

    To moze wiele sie pozmienialo od czasu mojego zalozenia rachunku
    Mam eKonto w mBanku od ponad trzech lat, i cenie sobie ich jakosc. Co roku
    zawsze na miesiac przed wygasnieciem kart sami przysylaja mi nowe:) o czym
    ja z reguly nie pamietam i znajac zycie dowiedzial bym sie od bankomatu o
    uplywie daty...
    zakladajac rachunek ok. trwalo to chyba 3 tygodnie ale obeszlo sie bez jaj
    typu karte zamow oddzielnie...
    w necie zalatwie wszystko... o kolejkach do kasy przez trzy lata juz
    zapomnialem...
    jedyny ich minus to czas...
    zapuscilem w necie wniosek o kredyt, nie powiem z historii rachunku wyniklo
    ze moge duza kaske od nich pozyczyc... ale wniosek byl rozpatrywany ponad
    dwa tygodnie.
    Jak juz dostalem odpowiedz i info ze kurier skontaktuje sie ze mna w celu
    podpisania umowy kredyt mialem juz zaciagniety i pierwsza rate oddawalem na
    dniach.
    Ale poowaga to wszystko.
    Generalnie w mLinii zawsze jestem mile obsluzony, czuje sie tam klientem a
    nie kolejna przeszkoda stojaca na drodze pani w okienku do paczka ktorego
    chetnie by opierdzielila (to pewnie pozostalosc z pko bp) gdzie podchodzac
    do okienka mozna bylo sie spodziewac szybkiej nic nie mowiacej odpowiedzi...

  • 13. Data: 2003-06-04 12:23:26
    Od: "Anonim" <d...@p...onet.pl>

    Dokladnie to samo mialem na mysli piszac swoje posty.
    Równiez mam konto od ok.3 lat i zarówno zalozenie jak i funkcjonowanie
    przebiega bez wad do dnia dzsiejszego.