PracaGrupypl.praca.dyskusje › Belgia

  • 1. Data: 2003-06-03 17:29:51
    Temat: Belgia
    Od: s...@o...pl

    Wiatm wszytskich.

    Palnuje przed końcem lipca jechac do Belgii na zarobek razem z przyjaciólmi,
    którzy zresztą mnie na to namówili. Wszycey jestesmy stuidentami.

    Praktycznie nic nie wiem jaka tam jeste sytuacja jesli chodzi oprace, jakie
    zarobki.
    Czy wogóle opłaca się tam jechać. Jak i gdzie szukać pracy na jakieś 1-2
    miesiąca. Czy wogóle bedzie praca dla takich właśnie studentów, którzy chcą
    sobie zarobić zagranicą.
    Proszę o wszytskie informacje jakie Państwo posiadają.

    pozdrowienia

    Paweł Bartoszewski

  • 2. Data: 2003-06-03 18:49:36
    Temat: Re: Belgia
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching s...@o...pl write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of wto, 03 cze 2003 at 17:29 GMT

    >Palnuje przed końcem lipca jechac do Belgii na zarobek razem z przyjaciólmi,
    ^^^^^^^

    Planujesz? Jakoś nie widać skoro:

    >Czy wogóle opłaca się tam jechać. Jak i gdzie szukać pracy na jakieś 1-2
    >miesiąca. Czy wogóle bedzie praca dla takich właśnie studentów, którzy chcą
    >sobie zarobić zagranicą.

    ... nie wiesz nic. Ja Ci nie pomogę bo nie orientuje się w tym temacie, ale na
    Twoim miejscu chąc jechać tam do pracy (a nie "ewentualnie do pracy, jak nie
    wyjdzie to pozwiedzać"), w tak krótkim czasie z taką wiedzą - zrezygnowałbym.

    Pozdróvka,

    Q.
    --
    net/cv.html---.__