PracaGrupypl.praca.dyskusje › PKO BP SUX!!!!!

  • 1. Data: 2003-06-03 17:41:17
    Temat: PKO BP SUX!!!!!
    Od: "Tweety23" <s...@i...pl>

    Bylem dzis wplacic kase na konto w banku PKO BP. O naiwnosci moja, myslalem,
    ze nie zaplace nic od wplaty (w kazdym normalnym banku nie biora zadnych
    oplat na wplate na ich rachunek) a tu ... Prowizja 1 %!!!!
    Wychodzi na to ze na rachunek odbiorcy w PKO BP najlepiej wplacac pieniadze
    wszedzie tylko nie w PKO BP!!!

    Pomijam proporcje zatrudnienia tego chorego banku: dwie kasjerki do trzech w
    godzinach szczytu, trzy pietra biur i godzinne obowiazkowe stanie w kolejce
    w najprostszej sprawie, chocby sprawdzenie salda konta!!!

    Ja na szczescie nie jestem klientem tego porypanego banku i przestrzegam
    wszystkich. Ludzie to nie PRL, pieniadze wlozone do banku nie maja gwarancji
    skarbu panstwa, przy wyborze banku kierujmy sie kosztami i wygoda.

    Zwracam sie wobec tego z pytaniem - jakie macie doswiadczenia z waszym
    bankiem, czy tez macie podobne odczucia?

  • 2. Data: 2003-06-03 18:24:55
    Temat: Re: PKO BP SUX!!!!!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tweety23 wrote:
    > Zwracam sie wobec tego z pytaniem - jakie macie doswiadczenia z
    waszym
    > bankiem, czy tez macie podobne odczucia?

    Widze, ze post poszedl takze tutaj...
    Chociaz PKO BP nie za bardzo lubie i dawno juz tam skasowalem
    rachunek, to uwazam, ze autor watku popisuje sie swoja arogancja i
    wylewa nieuzasadnione zale... Moja odpowiedz z pl.biznes:

    No ja tak sie zastanawiam, czy pietnowac cie za niewiedze, czy moze za
    glupote...
    Moze bys laskawie dowiedzial sie wczesniej dlaczego zaplaciles te
    prowizje, a nie pyskowal?!?
    1) Mogles sie zapytac kasjerke
    2) Mogles przeczytac regulamin na przyklad tutaj:
    http://www.pkobp.pl/taryfy/czesci.xml?nr_tytulu=1&nr
    _czesci=4
    3) Tak jest w wiekszosci bankow

    hint - prawda ze to nie bylo konto osoby fizycznej tylko jakies
    firmy?!?
    No niestety banki sie wycwanily i pobieraja te prowizje w przypadku
    wplat na konta firmowe.
    Oplat za wplate na konto osby fizycznej nie ma.

    "Od wpłat gotówkowych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe i
    oszczędnościowe prowadzone przez PKO BP SA oraz rachunki
    nieoszczędnościowe osób fizycznych nie prowadzących działalności
    gospodarczej prowadzone w PKO BP SA" 0,0
    http://www.pkobp.pl/taryfy/czesci.xml?nr_tytulu=1&nr
    _czesci=1

    Reasumujac - najpierw czytac, dowiedziec sie a pozniej bic piane....

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-06-04 06:07:56
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Tweety23" <s...@i...pl> wrote in message
    > Zwracam sie wobec tego z pytaniem - jakie macie doswiadczenia z waszym
    > bankiem, czy tez macie podobne odczucia?

    Ja mam konto w Inteligo (w sumie teraz to juz PKO BP) i w PKO SA. Ogolnie
    nie narzekam, choc bywaja rozne potkniecia. Np Inteligo wystawilo mi karte
    na stare dane osobowe, chociaz od ponad roku mam je zmienione w systemie,
    ale wydali mi nowa karte i placic za nia juz nie kazali :)

    PKO SA wyslalo mi karte, ale bez PINu no i teraz czekam az mi ten PIN
    przysla, zeby wziac pieniazki z konta :))

    Ogolnie nie jest zle. I wole Inteligo od mBanku.

    --
    Kania
    GG: 299238

  • 4. Data: 2003-06-04 06:17:46
    Od: "Anonim" <d...@p...onet.pl>

    > Reasumujac - najpierw czytac, dowiedziec sie a pozniej bic piane....
    >
    > --

    Wszystko to prawda z tymi wpłatami, ale fakt jest że obsługa w pko bp jest
    tragiczna, i nie chodzi mi o personel, ktory jest (przy najmniej dla mnie)
    zawsze mily
    gdy cos tam wplacam, ale o jego ilosc. Mamy takie bezrobocie w polsce,
    banki kosza gruba kase, a w oddzialach do obsługi inteersatów sa 1-2 pań!!!
    przecież parodia !
    Ja osobiście przestałem korzystać z banków "stacjonarnych" na korzysc
    internetowych
    jak mbank, wygoda jest nieporównywalna, a koszta rownież mniejsze i caly
    stres
    zwiazany ze staniem w kolejce gdy jest np goraco tez juz mnie nie dotyczy :)

    Pozdsrawiam wszystkich i miłego dnia

    Paweł.

    ps. powyzszy tekst można by podczepić jeszcze pod pare innych banków :)

  • 5. Data: 2003-06-04 06:32:00
    Od: "Anonim" <d...@p...onet.pl>

    > Ogolnie nie jest zle. I wole Inteligo od mBanku.

    Całkowicie sie nie zgadzam i nie rozumiem czemu masz takie zdanie ?

    Pozdrawiam :)

  • 6. Data: 2003-06-04 09:21:48
    Od: "Jaber" <j...@w...pl>

    > PKO SA wyslalo mi karte, ale bez PINu no i teraz czekam az mi
    ten PIN
    > przysla, zeby wziac pieniazki z konta :))

    jezeli jest to Twoja kolejna karta, to PIN jest taki sam jak w
    poprzedniej

    pozdrawiam
    Jaber

  • 7. Data: 2003-06-04 10:19:50
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Anonim" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Całkowicie sie nie zgadzam i nie rozumiem czemu masz takie zdanie ?

    Bo jak zalozylam konto w Inteligo, to po podpisaniu umowu, po tygodniu -
    dwoch dostalam wszystko: karte visa, karte kodow i kupe informatorow co i
    jak. Poza tym maja linie 0-800 (bezplatna)

    A w mBanku zalozylam konto, to po dwoch tygodniach dostalam umowe do
    podpisania i... cisza. Jak zadzwonilam do babczki z infolinii, to ona do
    mnie zdziwiona: 'no jak to. pani nie wie? karte do bankomatu i karte kodow
    trzeba osobno zamowic'. Tak jakbym mogla korzystac z konta bez tych dwoch
    kart. No i sami nie pilnuja, czy mi sie przypadkiem karta kodow nie konczy
    (a Inteligo pilnuje i samo wysyla). Ale to tylko jedna heca. Zamknelam konto
    w mBanku, chwala bogu (jakiemukolwiek) 5 miesiecy temu. Do tej pory zadne
    pieniadze (cos kolo 100 pln) nie zostaly przelane na wskazane konto... Gdy
    dzwonie, to kobietka z infolinii twierdzi, ze konto ma wciaz status czynne i
    ze na dniach zostanie zamkniete i pieniazki przelane. No i tak czekam...

    --
    Kania
    GG: 299238

  • 8. Data: 2003-06-04 10:20:36
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Jaber" <j...@w...pl> wrote in message
    > ten PIN
    >
    > jezeli jest to Twoja kolejna karta, to PIN jest taki sam jak w
    > poprzedniej

    Ql, ale ja prosilam o wyrobienie nowej, bo a) zmienilam dane osobowe, b)
    zapomnialam PINu...

    wiec sam rozumiesz...

    --
    Kania
    GG: 299238

  • 9. Data: 2003-06-04 10:31:12
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    Kania wrote:

> [...]
    > ze na dniach zostanie zamkniete i pieniazki przelane. No i tak czekam...

    hehehe... mnie się nie udało założyć konta w mbanku :) wysłałem
    formularz i-netowy i nic, po dwóch tygodniach zadzwoniłem na infolinię i
    pani przez telefon powtórzyła procedurę wypełniania formularza no i...
    nic. trzeci raz nie będę próbował, aż taki uparty nie jestem ;)

  • 10. Data: 2003-06-04 10:42:44
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bbkgl1$1v0d$1@news2.ipartners.pl>, piotrr wrote:

> [...]
    > pani przez telefon powtórzyła procedurę wypełniania formularza no i...
    > nic. trzeci raz nie będę próbował, aż taki uparty nie jestem ;)

    A ja nie umiałem tam zamknąć konta (a chciałem zamknąć, bo nigdy nie
    potrafiłem się do nich dodzwonić). Napisałem wypowiedzenie umowy, wysłałem
    poleconym. Po kilku tygodniach przychodzi odpowiedź, że nie zamkną, bo w
    tym celu trzeba się skontaktować z mLinią. :) A ja właśnie dlatego zamykam,
    bo nie umiem się z nią skontaktować. No to odpisałem cytatem z regulaminu,
    w którym jak byk stoi - wypowiedzenie konta następuje w formie pisemnej. :)
    Po jakimś czasie przychodzi kolejne pismo, że nie mogli tego potwierdzić
    telefonicznie, więc nie zlikwidowali rachunku. W tym momencie się już
    wkurzyłem, odpisałem, że mnie to nic nie obchodzi, konto uważam za
    zamknięte z datą doręczenie wypowiedzenia i żeby już do mnie nie przysyłali
    listów, bo od razu polecą do kosza. No i skończyło się.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - Carterem do Goeteborga za 950 zł / 2 tygodnie + wydatki