PracaGrupypl.praca.dyskusjePKO BP SUX!!!!! › Re: PKO BP SUX!!!!!
    From: andrzej <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PKO BP SUX!!!!!
    Date: Wed, 04 Jun 2003 13:20:20 +0100

    > hehehe... mnie si´ nie uda 1/2 o za 1/2 o›yç konta w mbanku :) wys 1/2 a 1/2 em
    > formularz i-netowy i nic, po dwóch tygodniach zadzwoni 1/2 em na infolini´ i
    > pani przez telefon powtórzy 1/2 a procedur´ wype 1/2 niania formularza no i...
    > nic. trzeci raz nie b´d´ próbowa 1/2 , a› taki uparty nie jestem ;)

    To moze wiele sie pozmienialo od czasu mojego zalozenia rachunku
    Mam eKonto w mBanku od ponad trzech lat, i cenie sobie ich jakosc. Co roku
    zawsze na miesiac przed wygasnieciem kart sami przysylaja mi nowe:) o czym
    ja z reguly nie pamietam i znajac zycie dowiedzial bym sie od bankomatu o
    uplywie daty...
    zakladajac rachunek ok. trwalo to chyba 3 tygodnie ale obeszlo sie bez jaj
    typu karte zamow oddzielnie...
    w necie zalatwie wszystko... o kolejkach do kasy przez trzy lata juz
    zapomnialem...
    jedyny ich minus to czas...
    zapuscilem w necie wniosek o kredyt, nie powiem z historii rachunku wyniklo
    ze moge duza kaske od nich pozyczyc... ale wniosek byl rozpatrywany ponad
    dwa tygodnie.
    Jak juz dostalem odpowiedz i info ze kurier skontaktuje sie ze mna w celu
    podpisania umowy kredyt mialem juz zaciagniety i pierwsza rate oddawalem na
    dniach.
    Ale poowaga to wszystko.
    Generalnie w mLinii zawsze jestem mile obsluzony, czuje sie tam klientem a
    nie kolejna przeszkoda stojaca na drodze pani w okienku do paczka ktorego
    chetnie by opierdzielila (to pewnie pozostalosc z pko bp) gdzie podchodzac
    do okienka mozna bylo sie spodziewac szybkiej nic nie mowiacej odpowiedzi...