PracaGrupypl.praca.dyskusje › Art. 33 Kodeksu Pracy.

  • 1. Data: 2003-06-03 18:16:08
    Temat: Art. 33 Kodeksu Pracy.
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam wszystkich!
    Proszę o skrótowe choćby podanie treści Art.33 Kodeksu Pracy.
    Przepraszam za kłopot, ale nie mam Kodeksu a problem jest pilny.
    Wszystkim co chcą odpowiedzieć serdecznie dziękuję.
    Wiesiek.

  • 2. Data: 2003-06-03 18:36:15
    Temat: Re: Art. 33 Kodeksu Pracy.
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu 3 Jun 2003 20:16:08 +0200, k...@p...onet.pl napisał:

    >Art.33

    Art. 33. Przy zawieraniu umowy o pracę na czas określony, dłuższy niż
    6 miesięcy, strony mogą przewidzieć dopuszczalność wcześniejszego
    rozwiązania tej umowy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

  • 3. Data: 2003-06-03 18:39:31
    Od: k...@p...onet.pl

    > Art. 33. Przy zawieraniu umowy o pracę na czas określony, dłuższy niż
    > 6 miesięcy, strony mogą przewidzieć dopuszczalność wcześniejszego
    > rozwiązania tej umowy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Serdeczne podziekowanie!
    Wiesiek.