PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT 37 brak miejsca na numer konta

  • 11. Data: 2011-02-16 13:30:05
    Temat: Re: PIT 37 brak miejsca na numer konta
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Albercik wrote:

    > eee ani z dowodem, ani osobiście, co wydaje mi się dość dziwne teraz...
    > Jako że rozliczam się wraz z żoną, do zeszłego tygodnia to numer jej
    > starego konta był w zdefiniowany w urzędzie. Jako że z tego konta nie
    > korzystamy postanowiłem zmienić na aktualne. Złożyłem rezygnacje z konta
    > żony, na druczku żona się podpisała, ale to ja sam osobiście składałem
    > druczek. Na drugim druczku był podany mój nr konta. Żadnego dowodu nie
    > pokazywałem.

    super, to ja idę wypisać NIPy 3 z nazwiskiem Kulczyka i innych takich.

    Lemat

  • 12. Data: 2011-02-16 13:39:17
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-02-16 14:30, Lemat pisze:

    > super, to ja idę wypisać NIPy 3 z nazwiskiem Kulczyka i innych takich.

    Kulczyk to chyba z naszą skarbówką się nie rozlicza :(

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 13. Data: 2011-02-16 13:52:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > super, to ja idę wypisać NIPy 3 z nazwiskiem Kulczyka i innych takich.

    A nie można wpisać ręcznie na tym druku numeru konta - w UWAGACH?

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-02-16 15:32:05
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 16 Lut, 14:52, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > A nie można wpisać ręcznie na tym druku numeru konta - w UWAGACH?
    >
    > --
    > animka

    Mozna tez napisac wiersz, pytanie tylko - po co?

  • 15. Data: 2011-02-16 18:44:27
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-02-16 13:06, Lemat pisze:

    > z dowodem osobiście do okienka musisz.

    Nieprawda, wysyłałem poleconym i nie było problemów.

  • 16. Data: 2011-03-03 23:05:18
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > co się stało z miejscem na numer konta do zwrotu za internet?
    > jak teraz odbywa się zwrot kasy za internet?

    a bylo kiedys?! bo nie pamietam;

    nip-3 + ruszenie dupy do us, bo przez neta tego nie zrobisz,
    chociaz nie wiem czy da rade z podpisem?...

  • 17. Data: 2011-03-03 23:31:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-04 00:05, Q pisze:

    > a bylo kiedys?! bo nie pamietam;
    >
    > nip-3 + ruszenie dupy do us, bo przez neta tego nie zrobisz,
    > chociaz nie wiem czy da rade z podpisem?...

    To ja źle zrobiłam, że swój numer konta wpisalam w polu dodatkowych
    informacji?

    --
    animka

  • 18. Data: 2011-03-06 07:40:21
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Nic się nie stało.
    > Ostatnio go też tam nie było. Jak już koledzy napisali podaje się to na
    > nip-3. Jeżeli zrobiłeś to w zeszłym roku, czy kiedyś tam wcześniej, to
    > teraz już nie musisz, chyba że chcesz zmienić konto, na które mają
    > przyjść pieniądze.

    Właśnie zauważyłem, że chyba się nie podpisałem pod pitem...

    Pytanie - teraz korekte wysyłać, na nowy jakbym nic nie wysłał czy olać? :-P

    --
    Mateusz Bogusz