PracaGrupypl.praca.dyskusjePIT 37 brak miejsca na numer konta › Re: PIT 37 brak miejsca na numer konta
    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIT 37 brak miejsca na numer konta
    Date: Wed, 16 Feb 2011 14:12:29 +0100

    W dniu 16.02.2011 13:06, Lemat pisze:

    > z dowodem osobiście do okienka musisz.

    eee ani z dowodem, ani osobiście, co wydaje mi się dość dziwne teraz...
    Jako że rozliczam się wraz z żoną, do zeszłego tygodnia to numer jej
    starego konta był w zdefiniowany w urzędzie. Jako że z tego konta nie
    korzystamy postanowiłem zmienić na aktualne. Złożyłem rezygnacje z konta
    żony, na druczku żona się podpisała, ale to ja sam osobiście składałem
    druczek. Na drugim druczku był podany mój nr konta. Żadnego dowodu nie
    pokazywałem.