PracaGrupypl.praca.dyskusje › Posiadany majątek a prawo do zasiłku dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2011-02-13 22:42:03
    Temat: Posiadany majątek a prawo do zasiłku dla bezrobotnych
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    Czy Urząd Pracy może odmówić przyznania statusu osoby bezrobotnej komuś,
    kto posiada znaczny majątek?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 2. Data: 2011-02-13 22:52:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-13 23:42, Mich@l pisze:
    > Czy Urząd Pracy może odmówić przyznania statusu osoby bezrobotnej komuś,
    > kto posiada znaczny majątek?

    A czy Urząd Pracy zagląda w garnki?

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-02-13 23:10:33
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-02-13 23:52, animka pisze:

    > A czy Urząd Pracy zagląda w garnki?

    Moim zdaniem nie zagląda, ale mam (nie)przyjemność prowadzić dyskusję z
    pewnym osobnikiem który uparcie twierdzi coś wręcz przeciwnego.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2011-02-13 23:19:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-14 00:10, Mich@l pisze:

    > Moim zdaniem nie zagląda, ale mam (nie)przyjemność prowadzić dyskusję z
    > pewnym osobnikiem który uparcie twierdzi coś wręcz przeciwnego.

    Nie prowadzi się dyskusji z osobnikami tylko zagląda do regulaminu. W
    tym przypadku do regulaminu Urzędu Pracy.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-02-13 23:26:10
    Od: z <z...@g...pl>

    Mich@l pisze:

> [...]

    Niektórym zagląda.

    Nie wiem jak teraz ale posiadanie 1 ha ziemi powoduje bycie rolnikiem a
    wtedy o "bezrobotności" można zapomnieć.
    Taki "balast" może powodować również brak zasiłku rodzinnego (jesteś
    bogaczem), kłopoty przy braniu kredytu (dodatkowe zaświadczenia) i nie
    uwzględnianie tego "wielkiego" majątku-dochodu w zdolności kredytowej.

    Brrr... Scyzoryk mi się otwiera jak sobie przypomnę.

  • 6. Data: 2011-02-14 00:26:19
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <ij9ou5$5ou$1@node2.news.atman.pl> animka napisal(a):

    > Nie prowadzi się dyskusji z osobnikami tylko zagląda do regulaminu. W
    > tym przypadku do regulaminu Urzędu Pracy.

    Hola hola, od kiedy to regulaminy Urzędu Pracy tworzą prawo?
    O ile wiem od tego są ustawy i rozporządzenia wykonawcze.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 7. Data: 2011-02-14 02:26:19
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-14 01:26, Piotr M Kuć pisze:

    > Hola hola, od kiedy to regulaminy Urzędu Pracy tworzą prawo?
    > O ile wiem od tego są ustawy i rozporządzenia wykonawcze.

    Miałam na myśli to, że w Urzędach Pracy są te regulaminy. Być może
    wywieszone w gablotach, a jak nie to można poprosić do wglądu.
    Ewentualnie poszukać w sieci.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-02-14 13:39:59
    Od: Zenek <n...@w...pl>

    W dniu 2011-02-13 23:42, Mich@l pisze:
    > Czy Urząd Pracy może odmówić przyznania statusu osoby bezrobotnej komuś,
    > kto posiada znaczny majątek?

    Jesli zarabial ostyatnio wiecej niz ajkis tam pulap to chyba przez 3
    miesiace nie dostaje zasilku.

  • 9. Data: 2011-02-14 15:58:18
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2011-02-14 14:39, Zenek pisze:

    > Jesli zarabial ostyatnio wiecej niz ajkis tam pulap to chyba przez 3
    > miesiace nie dostaje zasilku.

    Nie. Jeżeli _uzyskuje_ przychód większy niż... i tutaj trzeba poszukać
    jaki (ustawowo określony) to człowiek nie ma prawa do zasiłku dla
    bezrobotnych. Ten przychód to inny niż umowa o pracę, zlecenie,
    dzieło, np. przychody z tytułu najmu.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 10. Data: 2011-02-15 09:25:24
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-02-14 16:58, Nikiel ;) pisze:

> [...]
    > jaki (ustawowo określony) to człowiek nie ma prawa do zasiłku dla
    > bezrobotnych. Ten przychód to inny niż umowa o pracę, zlecenie,

    Nie o to mi chodzi. Że nie może dostać zasiłku jeśli ma przychód powyżej
    50% najniższego wynagrodzenia to poza sporem. Chodzi o to czy jeśli np.
    dziś trafi w lotto 15 mln a w kwietniu zwolnią go z roboty to dostanie
    zasiłek czy nie?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl