PracaGrupypl.praca.dyskusje › PEŁNOMOCNICTWO

  • 1. Data: 2005-05-11 21:28:52
    Temat: PEŁNOMOCNICTWO
    Od: "Dariusz Krzempek" <d...@i...pl>

    Witam Serdecznie,

    Mam pewne pytanie.

    Czy osoba mająca Pełnomocnictwo ogólne od właściciela jakiejś firmy,
    jednocześnie nie będąc zatrudnioną w tej firmie. Czy może wykonywać całą
    pracę za właściciela firmy jak np. wystawianie FV i innych rachunków,
    dokonywać przelewów i wykonywać usługi w imieniu właściciela firmy na
    podstawie wystawionego pełnomocnictwa? Czy to jest zgodne z prawem? czy
    musi być zatrudniona w tej firmie?

    Z mojego punktu widzenia chyba nie i wszystko jest w porządku. Ale wolę
    zapytać Was o zdanie. Może ktoś coś wie na ten temat?

    --

    Pozdrawiam!

    Dariusz Krzempek
    darek.k.fm[malpa]interia.pl

  • 2. Data: 2005-05-12 06:29:36
    Temat: Re: PEŁNOMOCNICTWO
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Dariusz Krzempek napisał(a):

> [...]
    >
    > Z mojego punktu widzenia chyba nie i wszystko jest w porządku. Ale wolę
    > zapytać Was o zdanie. Może ktoś coś wie na ten temat?

    NTG zapytaj na pl.soc.prawo