PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile dla rozwoziciela pizzy??

  • 1. Data: 2005-05-11 23:47:43
    Temat: ile dla rozwoziciela pizzy??
    Od: "Cichy" <p...@o...pl>

    Mam pytanie do ludzi, którzy rozwożą pizze (lub firm które ich zatrudniają).
    Ile zarabiacie na tym?
    Czy kasa jest wam naliczana od ilości zrealizowanych kursów czy może macie
    stałe zarobki?
    Pytam o to, ponieważ sam chciałbym zatrudnić takich ludzi tyle że do
    rozwożenia zakupów

  • 2. Data: 2005-05-12 06:18:04
    Temat: Re: ile dla rozwoziciela pizzy??
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Cichy" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie do ludzi, którzy rozwoż? pizze (lub firm które ich
    zatrudniaj?).
    > Ile zarabiacie na tym?
    > Czy kasa jest wam naliczana od ilo?ci zrealizowanych kursów czy może macie
    > stałe zarobki?
    > Pytam o to, ponieważ sam chciałbym zatrudnić takich ludzi tyle że do
    > rozwożenia zakupów

    proponuje beczke piwa i to co pozostanie z pizzy ......

  • 3. Data: 2005-05-12 07:14:03
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 May 2005 01:47:43 +0200, Cichy <p...@o...pl> napisał:

    > Mam pytanie do ludzi, którzy rozwo?? pizze (lub firm które ich
    > zatrudniaj?).
    > Ile zarabiacie na tym?
    > Czy kasa jest wam naliczana od ilo?ci zrealizowanych kursów czy mo?e
    > macie
    > sta?e zarobki?
    > Pytam o to, poniewa? sam chcia?bym zatrudni? takich ludzi tyle ?e do
    > rozwo?enia zakupów

    Z tego co czytam, to rozwoziciele pizzy bardzo narzekaja i uciekaja po
    miesiacu - dwoch.
    Pizzerie zatrudniaja ich (zadzwon do kilku i powiedz, ze szukasz takiej
    pracy, to podadza warunki), przewaznie z wlasnym samochodem i placa albo
    kiepsko godzinowo albo od kursow :).
    Nie wystarcza im na amortyzacje wozu.

    Zakupy nie pizza, nie wystygna..
    Sprobuj moze
    a. Goncy rowerowi z plecakami
    b. Wspolpraca z firma taksowkowa, uzyskanie rabatu i co jakis czas
    taksowka rozwozi towar kolejno po kilkunasu adresach.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2005-05-12 09:58:39
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 May 2005 12:00:11 +0200, jaQbek <j...@n...spam> napisał:

    > Zakupy nie pizza, nie wystygna..
    > Sprobuj moze
    > a. Goncy rowerowi z plecakami
    > b. Wspolpraca z firma taksowkowa, uzyskanie rabatu i co jakis czas
    > taksowka rozwozi towar kolejno po kilkunasu adresach.
    > Moja siostra korzysta w Poznaniu ze sklepu oferującego dostawę zakupów do
    > domu - kupuje się przez internet. Przy zakupie powyżej 150 zł dowóz
    > gratis
    > (znaczy wkalkulowany w cenę), poniże - chyba 15 zł. To sobie policz, ile
    > tych 15 zł może dostać kierowca.

    15 x 10 = 150 zl
    To ile z tego ma dostac kierowca?

  • 5. Data: 2005-05-12 10:00:11
    Od: "jaQbek" <j...@n...spam>

[...]

    (znaczy wkalkulowany w cenę), poniże - chyba 15 zł. To sobie policz, ile z
    tych 15 zł może dostać kierowca.

  • 6. Data: 2005-05-12 14:10:35
    Od: "jaQbek" <j...@n...spam>

    > 15 x 10 = 150 zl
    > To ile z tego ma dostac kierowca?
    Dlaczego * 10 ?

  • 7. Data: 2005-05-12 15:44:48
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@n...spam> napisał w wiadomości
    > Dlaczego * 10 ?

    No bo 150=15*10, przecież za zakupy trzeba zapłacić, jeśli więc płacimy
    kierowcy to kierowca dostanie do łapki 10 piętnastek :)

  • 8. Data: 2005-05-12 19:18:30
    Od: "jaQbek" <j...@n...spam>

    > No bo 150=15*10, przecież za zakupy trzeba zapłacić, jeśli więc płacimy
    > kierowcy to kierowca dostanie do łapki 10 piętnastek :)

    No nie całkiem. Kupując za 100 zł, zapłacimy 115. Kupując za 150, zapłacimy
    150

  • 9. Data: 2005-05-12 21:22:16
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 May 2005 16:10:35 +0200, jaQbek <j...@n...spam> napisał:

    > Dlaczego * 10 ?

    Z tego co widzialem, takie firmy podaja godziny w ktorych jest rozwozony
    towar i zapewne wtedy zamawiaja transport, gdy ilosc zlecen na trasie
    (przykladowo 10) da laczna marze uzasadniajaca proceder. Wiadomo - na
    poczatku nawet pojedyncze zakupy beda jechac, ale w jakims momencie albo
    trzeba zwinac interes, albo miec srednie dzienne kursy w ilosci
    gwarantujacej zarobek i to po oplaceniu kierowcy.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 10. Data: 2005-05-13 11:59:25
    Od: "musta" <m...@p...onet.pl>

    tylko powiem ze kupuje w Wawie w sklepie internetowym jedzienie dla kota i
    dowoz kosztuje 5 zl.

    tyle bym tez chetnie zaplacil za transport zakupów dla siebie na
    "hipermarketowym" poziomie cen.

    musta