PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym

  • 1. Data: 2005-05-18 10:46:11
    Temat: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Ze skoro szukam pracy juz 5 miesięcy i nie moge jej znaleść to znaczy ze
    jestem mało obrotna itd i ze generalnie ze mna jest coś nie tak, a ich nie
    interesują tacy kandydaci.

    Szok.

    Czy w takim razie mam juz zacząć o sobie myslec w taki sposób?? Moze ja
    faktycznie jestem jakaś psychiczna skoro nie interesuja mnie oferty za 860
    zl (więc nie jestem operatywna itd) skoro nie potrafie się wybić spośród
    średnio 100 podań jakie przychodzą na dane ogłoszenie.... Moze ja faktycznie
    jestem jakaś pier... skoro w zasadzie na kazdej rozmowie dochodze do
    ostatniego etapu, przechodze te wszystkie testy osobowosciowe i inne
    podobne, a jednak na ostatnim etapie odpadam... moze to w takim razie to nie
    tylko pech...?? Moze to mój brak siły przebicia skoro nie tak dawno nawet
    dostałam prace przez jedno z doradztw personalnych, ale w ostatniej chwili
    klient się wycofal....
    Chyba uwierze w to co powiedziano mi w doradztwie...

  • 2. Data: 2005-05-18 10:53:26
    Temat: Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
    Od: "Ciastex" <c...@t...pl>

    a to Debil z niego , powinien Ci doradzić, a nie oceniać ...
    Takich ludzi powinno się wyrzucać na bruk, oby nie popracował na sowim
    stanowisku za długo ..

    Bezrobotni.. złączmy się razem i załózmy sobie Urząd Pracy w którym się
    zatrudnimy i będziemy co miesiąc
    przyjmować tych co nie przystąpili do naszej spółki..

    Będziemy obstawiać mecze piłkarskie, zakładać konta bankowe, lokować kasę w
    różne inwestycje i przyjmować nowych członków. A na końcu założymy partię i
    przejmiemy rząd. NIech sie to wszytsko zmieni ... bo ten kto nie był
    bezrobotny, to niewie co to oznacza. Czuję że nasza Partia byłaby największa
    i najpotężniejsza... ;))

  • 3. Data: 2005-05-18 11:12:32
    Temat: Trzeba bylo sie rozesmiac w twarz mu
    Od: LbdPal <r...@w...pl>

    w firmach doradczych pracuja nieproduktywni ludzie
    ktorzy tam grzeja swoje posady bo niebardzo ich chcieli gdzie indziej

    trzeba bylo rozesmiac sie mu w twarz i wyjsc
    no i w ogole nie przejmowac sie
    a wszystkim znajomym przekazac o firmie jak najgorsza opinie ...

  • 4. Data: 2005-05-18 11:18:17
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    >a to Debil z niego , powinien Ci doradzić, a nie oceniać ...

    Malutkie sprostowanie - nie usłyszałam tego prosto w twarz, ale powiedzmy ze
    niechcąco to usłyszałam....
    Rozmawiałam także z moim znajomym, który dzieki jednemu z doractw znalazł
    prace i opowiadał, ze w takich firmach to normalna opinia ...
    Normalnie jaja się dzieją

  • 5. Data: 2005-05-18 11:56:48
    Od: Jędrzej Marszałkowski <j...@l...art.pl>

    Ciastex wrote:

    > Bezrobotni.. złączmy się razem i załózmy sobie Urząd Pracy [...]

    Jesli chodzi o Urzedy Pracy. Swego czasu jeden znajomy jak przejezdzalismy
    kolo Lodzkiego Wojewodzkiego Urzedu Pracy stwierdzil, ze powinien sie nie
    nazywac Urzedem Pracy tylko Urzedem bezrobocia...

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-05-18 12:03:54
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    "Shady" <s...@p...nospam.fm> wrote in message

> [...]
    znaczy ze
    > jestem mało obrotna itd i ze generalnie ze mna jest coś nie tak, a

    Cóż - typowe podejście typowego pośrednika, który chciałby mieć
    tylko towar, który sam się sprzedaje, oferty, które są rozchwytywane
    itp, a on w tym czasie będzie siedział i kosił łatwą kasę. Bo po co
    ruszyć d..ę ze stołka, skoro da się łatwiej (a najlepiej by było,
    gdybyś znalazła pracę sama a im wpłaciła prowizję). Zrób jak radzą
    przedpiścy - opinią się nie przejmuj, a historię rozgłoś.

    pozdrawiam
    entrop3r

  • 7. Data: 2005-05-18 12:17:54
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

> [...]
    > jestem mało obrotna itd i ze generalnie ze mna jest coś nie tak, a ich nie

    Nie załamuj się. Zmieniaj agencję i próbuj dalej. Powodzenia. 3mam kciuki.

  • 8. Data: 2005-05-18 12:31:23
    Temat: Re: Trzeba bylo sie rozesmiac w twarz mu
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "LbdPal" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > w firmach doradczych pracuja nieproduktywni ludzie
    > ktorzy tam grzeja swoje posady bo niebardzo ich chcieli gdzie indziej
    Skąd to jakże dziwne przekonanie?

  • 9. Data: 2005-05-18 12:40:08
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

> [...]
    > jestem mało obrotna itd i ze generalnie ze mna jest coś nie tak, a ich nie

    Przypomnij, czy masz juz doswiadczenie zawodowe, czy jestes swiezo po
    studiach i nie pracowalas.
    Dla osoby z doswiadczeniem zawodowym, jesli branza jest z tych, ktore
    uzasadniaja dlugie dobieranie sie, taki czas poszukiwania to zaden dyshonor.
    Znam przypadek prezesa, ktory ze stanowiska prezesowskiego w jednej duzej SA
    przeszedl do drugiej, ale - choc wszystko bylo obgadane na rok przedtem -
    mial pol roku przerwy miedzy jednym a drugim stanowiskiem i na ten czas
    zarejestrowal sie w UP :) (oczywiscie zyl z odprawy bardziej niz z zasilku).
    Dobrze oplacani specjalisci z wezszych branz takich jak np. media tez po
    odejsciu z jednego miejsca pracy moga dlugo czekac na propozycje, bo sa
    wymagajacy, stanowiska odpowiadajace ich kwalifikacjom zwalniaja sie rzadko.
    Natomiast w przypadku absolwenta bez doswiadczenia zawodowego przyjetym
    pogladem jest, ze powinien on lapac kazda prace, nawet za 860 zl, zeby wejsc
    na rynek pracy, co w przypadku osoby bez doswiadczenia jest trudne -
    zwlaszcza w naszych warunkach - i szukac lepszej pracy podczas przebywania w
    tamtej. Ktos, kto pracowal w Mc Donaldzie, jest widziany jako ktos, kto chce
    pracowac w przeciwienstwie do tego, kto po studiach nie pracuje wcale. A
    wsrod absolwentow szuka sie tych, ktorzy chca przede wszystkim pracy (bycia
    czescia gospodarki, bycia uzytecznym, "robienia czegos"), a placy dopiero na
    drugim miejscu.

    I.

  • 10. Data: 2005-05-18 12:41:20
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    (...) stwierdzil, ze powinien sie nie
    > nazywac Urzedem Pracy tylko Urzedem bezrobocia...

    Bo dokladnie taka jest prawda. Niedawno bylam w Wojewodzkim Urzedzie Pracy,
    z ciekawosci co to za moloch. Bo generalnie oferty pracy dla Krakowa są w
    Grodzkim UP, a Wojewódzki UP?? Do niedawna było to dla mnie widmo. Wieć
    poszłam sprawdzić co to za "urząd pracy"
    No więc moloch. Duży. Puściuteńkie korytarze. Pukam do drzwi z napiesem
    "Oferty pracy" Zamknięte.
    Po kilku sekundach od srodka jakaś pani otwiera drzwi i zdziwiona pyta o co
    chodzi. No wiec tłumacze, ze chcialam uzyskać wyjasnienie czym rozni sie GUP
    od WUP i czy maja jakies oferty. Na co pani zdziwiona mowie ze nie.. ze oni
    maja tylko oferty pracy zagranicznej... ekhmm..
    Ze co? Ze taki moloch został osobno zbudowany dla ofert pracy zagranicznej??
    Nie rozumiem totalnie o co w tym chodzi. PRzeciez praca za granica, takze
    jest oferowana w GUP, wiec po co kolejny bezproduktywny urząd...??