PracaGrupypl.praca.dyskusje › żyć i nie umierać :)

  • 1. Data: 2005-05-18 08:01:18
    Temat: żyć i nie umierać :)
    Od: rossel <r...@n...com>

    Co sądzicie o tym ?

    http://eurostudent.pl/wiecej.php?id=2218&g=39

    Pozdro

  • 2. Data: 2005-05-18 08:24:38
    Temat: Re: żyć i nie umierać :)
    Od: "Mirmar" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rossel" <r...@n...com> napisał w wiadomości
    news:d6et1d$a2c$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Co sądzicie o tym ?
    >
    > http://eurostudent.pl/wiecej.php?id=2218&g=39
    >
    > Pozdro

    Artukuł sponsorowany,pip,Artukuł sponsorowany,pip, Artukuł sponsorowany...

    Wazelina i bajeczki dla grzecznych dzieci oraz marketingowy bełkot....

    MM

  • 3. Data: 2005-05-18 08:38:40
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Mirmar" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "rossel" <r...@n...com> napisał w wiadomości

    > Artukuł sponsorowany,pip,Artukuł sponsorowany,pip, Artukuł sponsorowany...
    >
    > Wazelina i bajeczki dla grzecznych dzieci oraz marketingowy bełkot....

    Napisany w stylu blogowego, infantylnego szczebiotania - az sie dziwie, ze
    tego porzadnie nie zredagowali, bo jak na moj gust inteligentnego kandydata
    moze mocno zniechecic perspektywa pracy z ludzmi nie umiejacymi sie wyslowic
    inaczej jak krotkimi chaotycznymi zdaniami przedzielonymi masa trzykropkow.
    :D

    I widac z niego, ze za bardzo nie ma zycia poza praca - jesli lunch jest z
    mentorem, a z pracy wychodzi sie o 19:20 i jest to podane jako przyklad z
    przecietnego dnia, zapewne nie zrownowazony tym, ze za to mozna jakiegos
    luzniejszego dnia wyjsc z kolei o 14, to dosc czarno widze zycie rodzinne.

    No i za to nie lubie korporacji :)

    I.

  • 4. Data: 2005-05-18 09:01:59
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > luzniejszego dnia wyjsc z kolei o 14, to dosc czarno widze zycie rodzinne.

    Przypomina mi się anegdota o firmie Arthur Andersen: w poniedziałek o
    siedemnastej jeden z pracowników pakuje swoje rzeczy i wychodzi z biura.
    Wszyscy patrzą na niego z niedowierzaniem. Sytuacja powtarza się we wtorek.
    Wreszcie w środę ktoś z kolegów nie wytrzymuje i krzyczy: "Stary, co ty
    robisz?"

    A ów pracownik na to: "No, co? Od poniedziałku mam urlop..."

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 5. Data: 2005-05-18 10:41:53
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    Bosze, co to za bełkot...
    Komentarze pod artykulem mowia wszystko...

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 6. Data: 2005-05-18 11:48:45
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: rossel [Wed, 18 May 2005 10:01:18 +0200]:

    > Co sądzicie o tym ?
    > http://eurostudent.pl/wiecej.php?id=2218&g=39

    Ladne. Cukierkowe. Brakuje "za siedmioma gorami..." ;)

    No dobra, ale tak powaznie: pewnie ze mozna zdobyc dobra
    prace, tyle ze jakos nie do konca rozumiem jak dopuscili
    do niej dziewczyne, ktora w taki sposob sie wypowiada. I
    drugie: zero problemow? Wszyscy idealni i zgodni? Tak nie
    bywa, a juz na pewno nie w RL...

    IMO troche przegieli z tym tekstem ;)

    Kira

  • 7. Data: 2005-05-18 12:00:30
    Od: "comasz" <c...@p...onet.pl>

    > Co sądzicie o tym ?

    Sądze, że może na uczniów z gimnazjum to by zrobiło wrażenie, zwłaszcza ta
    Praga, Bukareszt, Budapeszt (zwłaszcza, że połowa z nich nie wie gdzie leżą te
    miasta) ;-)

    A poza tym ... ja też dziś szósta trzydzieści... jechałem.... mgła była...
    ciężko, alem się dtoczył... Prezes podał mi rękę.. tak czuję się coraz lepiej
    tutaj... i zespół jaki uśmiechnięty... odpowiedzieli mi cześć... Włączam
    komputer... ach to hasło... śniadanko, już ósma.... ach ten czat, ups czas
    leci...

    :)))

  • 8. Data: 2005-05-18 12:05:19
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    Czekam na tekst opisujący np. jeden dzień z życia bananowej córeczki
    bogatych rodziców która wogóle nie musi pracować albo np. jeden dzień z
    życia takiego co to 6stkę trafił.

  • 9. Data: 2005-05-18 12:56:10
    Od: "Mirmar" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rossel" <r...@n...com> napisał w wiadomości