PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto co usłyszałam w doradztwie personalnym › Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
    From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
    Date: Wed, 18 May 2005 12:46:11 +0200

    Ze skoro szukam pracy juz 5 miesięcy i nie moge jej znaleść to znaczy ze
    jestem mało obrotna itd i ze generalnie ze mna jest coś nie tak, a ich nie
    interesują tacy kandydaci.

    Szok.

    Czy w takim razie mam juz zacząć o sobie myslec w taki sposób?? Moze ja
    faktycznie jestem jakaś psychiczna skoro nie interesuja mnie oferty za 860
    zl (więc nie jestem operatywna itd) skoro nie potrafie się wybić spośród
    średnio 100 podań jakie przychodzą na dane ogłoszenie.... Moze ja faktycznie
    jestem jakaś pier... skoro w zasadzie na kazdej rozmowie dochodze do
    ostatniego etapu, przechodze te wszystkie testy osobowosciowe i inne
    podobne, a jednak na ostatnim etapie odpadam... moze to w takim razie to nie
    tylko pech...?? Moze to mój brak siły przebicia skoro nie tak dawno nawet
    dostałam prace przez jedno z doradztw personalnych, ale w ostatniej chwili
    klient się wycofal....
    Chyba uwierze w to co powiedziano mi w doradztwie...