PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto co usłyszałam w doradztwie personalnym › Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
    From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
    Date: Wed, 18 May 2005 14:41:20 +0200

    (...) stwierdzil, ze powinien sie nie
    > nazywac Urzedem Pracy tylko Urzedem bezrobocia...

    Bo dokladnie taka jest prawda. Niedawno bylam w Wojewodzkim Urzedzie Pracy,
    z ciekawosci co to za moloch. Bo generalnie oferty pracy dla Krakowa są w
    Grodzkim UP, a Wojewódzki UP?? Do niedawna było to dla mnie widmo. Wieć
    poszłam sprawdzić co to za "urząd pracy"
    No więc moloch. Duży. Puściuteńkie korytarze. Pukam do drzwi z napiesem
    "Oferty pracy" Zamknięte.
    Po kilku sekundach od srodka jakaś pani otwiera drzwi i zdziwiona pyta o co
    chodzi. No wiec tłumacze, ze chcialam uzyskać wyjasnienie czym rozni sie GUP
    od WUP i czy maja jakies oferty. Na co pani zdziwiona mowie ze nie.. ze oni
    maja tylko oferty pracy zagranicznej... ekhmm..
    Ze co? Ze taki moloch został osobno zbudowany dla ofert pracy zagranicznej??
    Nie rozumiem totalnie o co w tym chodzi. PRzeciez praca za granica, takze
    jest oferowana w GUP, wiec po co kolejny bezproduktywny urząd...??