PracaGrupypl.praca.dyskusje › skonczyl sie zasilłek.. a tu kiszka z pracą...

  • 1. Data: 2005-05-18 07:40:12
    Temat: skonczyl sie zasilłek.. a tu kiszka z pracą...
    Od: "Ciastex" <c...@t...pl>

    Skonczyl mi sie zasiłek ....

    zastanawiam sie co teraz i czy będę mógł sobie odliczyć 760 od NEO i remont
    mieszkania... hmmm

    macie jakieś pomysły ?
    jak pracowałem to nie mogłem sie zapisać na kursy dla bezrobotnych, teraz
    juz niema kursów,
    nawet na bilety MPK mi brakuje,

    ale kicha z tą pracą.... nawet ulotek niema , bo ludzie w klatkach zbierają
    od razu i na makulature idzie,
    a tym co roznosili nie chcą płacić bo sprawdzają i widzą że niema ulotek w
    blokach ;))

    A może niech mnie ktoś zatrudni ... a ja mu dam te pieniądze, ale znowu
    pojde na zasiłek na jakiś czas...

    juz sam niewiem.... a może jako płonąca jednorazowa żarówka na Rynku ? ;))

  • 2. Data: 2005-05-18 09:13:45
    Temat: Re: skonczyl sie zasilłek.. a tu kiszka z pracą...
    Od: alicja <a...@g...pl>

    Ciastex wrote:

    > Skonczyl mi sie zasiłek ....
    >
    > zastanawiam sie co teraz i czy będę mógł sobie odliczyć 760 od NEO i remont
    > mieszkania... hmmm

    jeżeli w tym roku otrzymywałeś tylko zasiłek, to podatek zapłacony do
    budżetu jest tak niski, że i tak ci w całości zwrócą.
    na nic faktury za neostradę. -

  • 3. Data: 2005-05-18 09:18:17
    Od: "Piotr" <p...@W...gazeta.pl>

    Ciastex <c...@t...pl> napisał(a):

    > juz sam niewiem.... a może jako płonąca jednorazowa żarówka na Rynku ? ;))

    Jakieś TVN czy inne Fakty mogłyby za to nieźle zapłacić ;) Ale pamiętaj żeby
    honorarium odebrać PRZED a nie po ;)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2005-05-18 10:17:01
    Od: "ropoiwzk" <r...@h...com>

    Jak długo trwa i ile wynosi obecnie?
    bn

  • 5. Data: 2005-05-18 10:37:46
    Od: "Ciastex" <c...@t...pl>

    Użytkownik "ropoiwzk" <r...@h...com> napisał w wiadomości
    > Jak długo trwa i ile wynosi obecnie?
    > bn

    podstawowy 504,20 pln

  • 6. Data: 2005-05-18 10:39:50
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Ja mam 370 netto zasiłku. Przez 5 miesiecy jeszcze.

  • 7. Data: 2005-05-18 12:24:52
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!
    Dnia Wed, 18 May 2005 09:40:12 +0200, Ciastex napisał(a):

> [...]
    >
    > macie jakieś pomysły ?
    > jak pracowałem to nie mogłem sie zapisać na kursy dla bezrobotnych, teraz

    A jak pobierałeś zasiłek to dlaczego nie starałeś się o kursy?

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 8. Data: 2005-05-18 12:49:50
    Od: "Ciastex" <c...@t...pl>

    były kursy, ale jakoś nie doszły do skutku ...

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:1ulmtkj3fgscs.yj2hnm9gk87g$.dlg@40tude.net...

  • 9. Data: 2005-05-21 16:54:16
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    to chyba jasne, czas w końcu zmądrzeć i zacząć kraść i
    oszukiwać jak wszyscy normalni ludzie sukcesu (poprawka:
    studenci sukcesu)!